Unutulmaz 25. Bölüm

Unutulmaz 25. Bölüm – 23 Aralık Çarşamba

Eda nihayet tüm cesaretini toplamış ve Harun’a bebekle ilgili gerçeği açıklamaya karar vermiştir. Ancak Harun’dan hiç beklemediği bir tepki alır. Ta ki o olağanüstü mucizeyi görünceye kadar. O andan itibaren Eda ve Harun için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Melda ise ne yaparsa yapsın önüne geçemediği olaylarla dengesini giderek kaybetmektedir. Artık tek amacı vardır… Kendi mutsuzluğuna kızkardeşini ve sevdiği adamı da ortak etmek. Tolga ise yıllar sonra hayatına giren babası karşısında karmakarışıktır. “Bir babayı sevmeyi öğrenebilir mi insan” diye sorarken aslında tüm hayatını da sorgular. Üstelik her şeye geç kalmışken… Feyyaz da geçmişin peşine düşmüş patlamayla hayatlarını alt üst eden bu düşmanın kim olduğunu araştırmaya başlamıştır. Bunun için de eski bir tanıdığın kapısını çalar. Cemil ve ailesi de başka zorluklarla karşı karşıyadır. Tefeciden alınan borcun üzerine her gün yenisi eklenirken, bankadan gelen kötü haber umutları bir kez daha yıkar. Nisa ise kendi hazırladığı planın kurbanı olur. Batu’ya karşı duyduğu hisler kafasını da kalbini de karıştırır. Diğer tarafta Melda başka bir oyunla Eda ve Harun’un mutluluğunu yıkmaya karar vermiştir. Feyyaz Bey’le konuşur ve Harun’u öfkeden delirtecek bir haberi Feyyaz’a söyler. Aynı anlarda Eda ve Harun şehir dışında her şeyden herkesten uzak, karlar altında inanılmaz bir gece geçirirken, Eda tüm korkularıyla bir kez daha yüzleşir. İstanbul’da onları bekleyen fırtınadan ikisi de habersizdir…

Facebook'ta Paylas

165 Yorum yapildi

  • ela
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    süper dizi mayılıyom

  • ela
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    eda harun çok seviyom

  • ela
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    süper dizi herkes herkes seyretsin

  • melek
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    lütfen bu harika filmi 20.00 a alın lütfen çünkü izleyemiyoruz filmin reytinglerini düşürüyorsunuz filmi 20.00 a almanızı arz ederim EDA VE HARUNU ÇOK AMA ÇK SEVİYORUM

  • cem
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    vay be sonunda muradına erıyor eda ile harun bebegı soyleyecek hersey yoluna gırecek hersey daha güzel olacak

  • a
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    hayır saat 20 alınmasın 22de daha iyi lütfen teşekkür ederim

  • fatma
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    edayı çok ama çok begeniyorumm…. yaaaa bayılıyorum hataa edayaa

  • kaplan
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    çok süper bir dizi melda ölseydi daha iyi olurdu meldanın amacı harundan
    bebek yapıp evlenmek ama eda harunu meldadan daha çok seviyor
    eda gerçeği söylerse işler karışır harun ise edayı çok ama çok seviyor
    bu dizi reytingleri kırıp geçecek benden söylemesi atv kanalınada çok güzel
    diziler çıkartığı için teşekkür ederim ve eda ile harun evlenirse melda intihar eder işlah da ölür

  • aslan cinbom
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    bu dizi bir harika

  • aptal fener şampiyon olamaz gs şampiyon en iyi cimbom
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    fark atıyor reytingleri kırıp geçeceğine inanıyorum

  • balım
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    böyle güzel bir diziyi herkes izlesin yok böyle bişiy ya

  • balım
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    eda ile harunu çok seviyorum

  • fatma
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    bu dizide emeği geçen herkeze çok teşekür ederim çok güzel bir dizi

  • alina
    21 Aralık 2009 | Permalink |

    eda san cok sefiorum

  • gülçin bünyat
    21 Aralık 2009 | Permalink |

    çok güzel bir dizi edayla harun keşke gerçek hayatta birbirlerini sevseler

  • AyŞeGüL
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    bayılıyorum bu diziye herkes ama herkes izlesin büyük bir zevk alacağınızı umuyorum ama geçen haftayı pek izledim saylmaz çünkü çok geç verilior dizi 20.00 a alınmasınız arz ederim teşekkürler

  • Elif
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    gerçekten çok güzel bir dizi. dizinin eski saatine tekrar alınmasını istiyoruz saat 20.00 ye teşekkür ederiz

  • figen
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    bende seyredemiyorum geç çıkmasından dolayı

  • gelincik
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    evet ya okulvar izleyemiyoruz saat 20.00 da olsun sevgiler saygılarla teşekürler

  • sevda
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    uykularım kaçtı ya budizi altüst etti beni hatta anlatırken gerçek yaşanmış gibi anlatıyorsun diyorlar eda ve haruna bayılıyorum ya müttişler harıkalar meldadan nefret ediyorum eda çok çekti bide melda çıktı pis kadın ölsede çıksa artık 25 bölüm fragmanına baktım aman allahım bebeğe umarım birşey olmamıştır sonuna kadar eda ve harun diyorum çok yakışıyorlat mutluluğu hak ettiler

  • eyşan yılmaz
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    seni çok seviyorum harun edayla kavuşun melda ardan çekil sen haruna yakışmıyosun eda sende artık ağlama haruna kavuşacan tabii melda bozmazsa

  • avrupali seyirciler
    22 Aralık 2009 | Permalink |

    bi dakika simdi meldayi bir tarafa birakalim.edanin yaptigini siz türkiyede olarak dogru buluyormusunz???ablasinin nisanlisini ikiyüzlülükle duygu sömürüsüyle kazandi diyelimki bu tür oyundur”istemem”oyunu erkegi ceker.öbür tarafta tolganin sucu neydi???peki harunun dengesiz kararlari!!!simdi bu kiz tanimadan yatiyor hamile su an kendinden bbaska kimi düsünüyor bencillik degilmi?aielesi ne olacak baba anne kahrolacak bumu sevgi .sevgi fedakarliktir bencillik degil.ve meldayi bu konuya katmadan yaziyoruz.biraz mantikli olun derin

  • merve
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    bnce mela ölsün gebersin artık nefred ediorm ondan yha eda onun için fedaakarlıklar yapıo o kızı öldürmeye kalkışıo itiyo bu ns adalet kardeşim ben edanın yerinde olsam alırım harunu giderim oralardan ohh snra mutlu mesut yaşarız ama dizinin senaristi bi yapamadı şunu neyse bu arada diziyi lütfen 20:00ye alın ben izliyemiorum sabah 6:30 da kalkıorum okula gitmek için 5 saatlik uyku hiç yetermi bi öğrenciye sınıfta uyuyasım gelio valla zor duruyorum lütfen bu diziyi 20:00ye alın küçük izleyiciler rahat etsin hep büyükleri değil bizide düşününnnn nolurrr :((

  • sezgi
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    bu diziyi çok seviorum melda gebersin ve dizi 20:00 ye alınsın çünkü izliyemiyorum sabah 6 da kalkıorum dizi 1 de bitio ben 5 saatlik uykuyla snra okula gidiorum derste uyuyorum nolur biraz bizide düşünün of yhaa küçüğüz die bizi en sevdiğimiz diziden mahrum bırakmaya hakkınız yok :( :( :( :( :(

  • EDA VE HARUN AŞIĞI
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    sen diziyi full izlememişsin avrupalı sen aşk nedir bilrmisin sen diziyi full izle öyle yorum yap evet bence edanında harunun da yaptıığı doğru sadece suçları birbirlerini sevmeleri melda karakterinin yaptığı yüzsüzlük harun meldayı sevmiyo sana kısaca diziyi özetledim
    AVRUPALIYA

  • burcu
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    ben avrupalı ya katılıorum edanın yaptıyı çok ayıp ablasının nişanlısıyla hala bişileri sürdürüyo öğrendiği ilk gün kaçmalıydı herkesten.meldayı onaylamıorum ama bu edanın haklı oldunu göstermio arkadaşlar.eda tolgayı kullanmış oldu.diziyi ayrıca baştan sona izledim……..

  • r
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    Annem bana nirakmiyor UNUTULMAZA bakim napim ?
    Ben UNUTULMAZI cok seviyorum.

  • avrupali seyirciler
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    sana diye yazilmaz size diye yazilir.ayrica “aski memnu”olsun “unutulmaz”olsun gibi dizileri takip etmiyoruz.biz burda türkiyedeki dizilerin genclige nasil örnek oldugunu takip ediyoruz.inceliyoruz genclik psikolojik olarak nelere mübtela olmus bu bizim görevimiz.gencsiniz avrupada genclik siddetle baska sey bagimlisi oluyor türkiyedeki gencler bu dizilere düsünmek gerek.bu tür diziler uzmanlar incelemeli.evet gec saatte olsun olsunki istikbaliniz olan dersleriniz önemli.bu tür diziler sizi pembe dünyaya götürür her hatayi dogru kabullenirsiniz.cok ugrastik aski memnu icin olmadi yayindan kalkmadi üzücü degilmi?bunu ugrasmiyoruz cünkü reytingte degil.

  • belcikali
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    edayi savunup durmayin onun savunacak bi atarfi yok. enistesini ayarti daha ne olcak herkese zararindan baska bisey olmadi. harun nisanlanaca vakit niye tanimadi bi kizla beraber oldu. onun bedelini odemeli. eda olsun boylelikle harun bedelini oder. siz meldanin yerinde olsaninz ne yaparsiniz. IYI KARDESIM SEN AL NISANLIMI BENIM YERIME SEN EVLEN’mi dersiniz merak ediyorum. bura avrupa oldu halde gorulmez burda boyle sey. trde yasaniyo boylesi..trde varki boyle herkes edayi destekliyor. bu diziyi taktir ediyorum. gercek hayatdada eda ile harunun yaptiklati yasak aski yasayan var. ailelerin ne cektini ne cekeceni gorsunlerde ibret alsinlar ders cikarsinlar.

  • belcikali
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    bu arada 26 bolum fragmanini gordum meldaya herseyi acikliyorlaz oda yuzu atiyor. ve eda sancilaniyo ins cocugu dusururde mecburiyet icin beraber olmazlar.onlarinki ask falan degil heves. yasaklar haramlar hep tatli olurya ondan. mutsuzlugun ustunede yuva kurulmaz. bunu siz anlamazsiniz. seviyo diye edayi desteklersiniz. trde sizin gibi cahiler oldu surece artik bilmem….

  • belcikali
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    harun evlenecegi zaman niye bi kizla beraber oldu bunun bedelini odiycek nasil olsa. ben ilk bolumunden beri bakiyorum. eda enistesi oldunu bile bile gorustu dahada sevmeye basladi uzak durmaya calismadi. hep yalan soyledi. sen meldanin yerinde olsan iyi sen evlen o zaman harunlami diycektin. burda oyle bisey normal gozukmez. trde boyle seyler var gercek hayata. sizin gibi cahiler oldugu surece arik bilmem…

  • Azerbaycandan Elnare ve dostlari
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    Xahish edirik 20.00 kecirin, izleye bilmirik Azerbaycanda dahada gec olur. Unutulmazin fanatlari

  • sabri
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    NEDEN BUKADAR KIZIYORSUNUZ MELDAYA BENCE MELDADA O SEVGIYI HAK EDIYOR EDA DA OZMAN BENCEE HARUN BIR EV MELDAYA BIR EVDE EDAYA ALSIN BIR HAFTA ONUNLA BIR HAFTA ONUNLA KALSIN PAYLASSINLAR HAYAT PAYLASMAK DEGILMIDIR AAAA:d:d:d:d:d:d:d

  • RABİA
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    EDA ÇOK GÜZEL Bİ KIZ HARUNLA DAHA COK YAKIŞIYOR MELDA KARAKTERSİZ BENCE BU DİZİ YAZINDA ÇIKSIN BİZ HEPSİNİ İZLEYEMİYORUZ HARUN VE EDAYI SEVİYORUZ

  • ceylin
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    Avrupali herkes özgürdür.isteyen istediğini seyreder.ayrıca Türkiye bu diziyi bu kadar sevmesydi bu diziler yayından kalkardı.herkes cok seviyor.cunki bunlar hayatın gercekleri.böyle seyler dizilerde konu alınsınki gercek hayatta basımıza gelirse alışık olalım:)ayrıca edanın aşkının peşinden koşmadığı kabahat.onun bu durumda hiçbir suçu yok.çünki Harun’u tanımadan birlikte oldu ve ondan bir bebeği var.sence aşkının ve çocuğunun babası için savaşması anormal mi?hem de aşkı için savaştığı insan da onu deli gibi severken******

  • S.S
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    harun iğrenç birisi

    YORUM
    harun iğrenç biri eda boşuna ailesine arkasını dönücek,harun meldayla çıkıyo edayla yatıyo ve aşk deniliyo. onun eniştesi olduğunu anladığında ablasına söylemeliydi ve hayatlarından çıkmalıydı,ikiside aldatıldı sonuçta.ama mantık olsaydı dizi olmazdı

  • ceylin
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    aaa sahi bişey daha unuttum..eleştriri meleştiri rast getire:)sen de bu diziyi kacırmayanlardansın.. helal sana.. bütün ayrıntıları biliyorsun..senin gibiler oldukca bu diziler daha cokkkkk reyting rekorları kırar :):):)

  • yeliz
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    arkadaşlar bence ne eda nede harun haklı demiyorum ama eda ile harun birbirini sevmiş melda zorla güzellik istiyor. harun o dizide edayı seviyo bunu ne sizler nede ben değiştiremeyiz olayı akışına bırakın sizde sevenlerden yana değilmisiniz bizler sadece izleyelim dizinin ilerisine karışmayalşım ama eda ile harun çok yakışıolar.o zaten sadece bir dizi.

  • zeynep
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    bana bakın dış devletliler siz kendi ülkenize karışın türkiye olmazsa siz batarsınız kendinizi harun ve edanın yerine koyun herkes kendinden sorumlu harun meldayı baştan sevseydi edayla olmazdı

  • beyza
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    Belçikalı aklın sıra avrupa’yı ahlak timsali gösterip ,Türkiye’de öyle şeyler olur ama Belçika’da olmaz martavalı atma.Biz Avrupayıyarın ne mal olduğunu çok iyibiliyoruz;oradaki bazı Türklerin de…

  • avrupali seyirciler
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    belcikali,bravo diyoruz ve kutluyoruz sizi.bakin medeniyet görmüs bir kisinin yorumuna .ya iste bizim genclerimiz gercekten cook cahil cok.hic mantik aliyormu ahlakli bir kiz devamli yalan devamli büyüklerini üzüyor ablasinin vedakarliklari ya ne bencilliktir ne karektersizliktir.o baygin bakislari tiksindirici.bakin demek türkiyede böyle erkeklerde var adama bakin hic tanimadigi biriyle yatan kizi tercih ediyor.bakin sizde bilirsiniz avrupada böyle cahill yorumcular varmidir.tekrar kutlariz sizi,gercekten aydin mantikli dürüst adaletli birisin.

  • eylül
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    YHA EDA GÜZEL AMA BEN MELDANIN ÜZÜLMESİNİ İSTEMİYORUM HAKSIZLIK YAPMAYIN LÜTFEN

  • avrupali seyirciler
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    düzeltme,
    “ahlakli “yazmisiz”ahlaksiz kiz”olacakti.ayrica ya tolgayi saf bulup kullanmasi bu kizimi destekliyorsunuz kac kisinin mutsuzlugu var ortada ve iki bencil kisiliksiz karekter HARUN ve EDA

  • özlemmmmm
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    hayır bence eda çocuğu düşürmeli çünkü herkesi çok üzdü ta baştan çıkmalıydı aradan

  • gizem
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    tel kelimeyle mükemel bi dizi

  • sevda
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    avrupallı ve belcikallı okuyucuların eleştirileri okuyorumda halen baştalar diziyi iyi izlemedikleri belli eda harunla beraber olduğunda ablasıyla harun nişanlı değildi ablasıyla çıktığını bilmiyordu nişanlandıktan sonrada harundan hep kaçtı taki melda ağvaya götürene dek sevgi hep saklanmazkı sonuçta dişa vurdu vede edayla harun birbirine çok yakışıyor toplumda öyle şeyler yaşanıyorkı böyle güzel bir aşkı eleştiriyorlar evet yaşanan kolay birşey değil eda içinde ama çok güzel bir aşk kavuşsunlar bebekleriyle mutlu olsunlar sanki meldayla olsa harun aynı şey olmayacakmı melda çoçuğun babası harun olduğunu bile bile bırakmıyor buda iğreç olur ama en azından aralarında birşey yaşanmadı

  • sabri
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    arkadaslar bırakın kım nerde ne yapmıs kım haklı kım haksızıdaa sız suna cevap verın bu dızıde ne olursa ızleyıcı kıtlesı ıkı katına cıkar_? ona kafa yoralım bencee

  • avrupali seyirciler
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    sevda kac yasindasin sen?16 yada 17???yoksa uykusuz kalip diziyi takip edip büyüklerinin karsi koydugu yastamisn!!!canim bizler 30 ila 50 yasslarinda anneyiz ve burda kesinlikle böyle diziler aksam yayinlanmaz .veee bir anne olarak birakin edayi meldayi harunun askini EDA GIBI BIR EVLAT ISTEMEYIZ!!!bakin anne baba kahroluyor ki ne iyi temiz bir aile degilmi ama annenin dedigi gibi kime cekmis böyle evlarlar!!!

  • ceylin
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    avrupali bak simdi sana tek tek anlatıyorum..bunun adına AŞK derler..durmadan kelime duzeltecegine biraz duygusal bak etrafa…

    1.Eda Harun’la tanıstıgında ablasıyla bir ilişkisi oldugunu bilmiyordu.
    2.Eda’nın yalan soylemeyerek,gercegi soylemesini nasıl beklersin???
    3.nokta isaretini dogru kullan.

    bi de sen avrupa falan diyosunda bence sen kesin türksün…yani türk erkekleri dediğin elestirdigin TÜRK

  • ülkü
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    eda ile harunun barışmaları güzel oldu bebeği söylemesine bayıldımmm eda ile harunu çok ama çok seviyorummmmm yeni bölümünü heycanla bekliyorummmm…

  • misafir
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    yasiniz kacki böyle yorumlar yapabiliyorsunuz.kesin aileninz tvde izlettirmiyor sizde internetten bakip yorumluyorsunuz.genc beyinlerini askla degil derslerinizde calissin.yorumlarinizdan belli neymis”aski biliyormusun”mus.bizim sizin yasinizda kizimiz oglumuz var,evet avrupada gencler asiri serbest o baska konu ama sanmiyoruz bir kiz ailesine felaket getirsin konuda bu degilmi.kac kisinin mutsuzlugu.o anne baba hakediyormu bunu!!!

  • sinem
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    bak avrupalı seyirciler siz bize medeniyetsizmi demek istiyosunuz bura özgür bir ülke herkes istediğine inanır biz bilmiyozmu avrupada neler yaşandığını bize sizmi ahlak dersi vereceksniz sizene diziden herkes özgür istediğini izler bu siteyi ülke tartışmasına çevirdiniz bırakın hekes yorumunu yazsın eda ve harunun yerinde siz olsaydınız ne yapardınız anladım siz aşktan anlamıyosunuz yada diziyi izlemeyip eda ve harun un neler çektiğini anlamadınız bnde genç bir kızım bende eeda gibi aşkımdan vazgeçmezdim avrupalı seyirciler bana cvp yazın

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    1. eda 3 gundur tanidigi adamla agvaya gitdi ve beraber oldu. enistesi oldunu
    ogrendigi anda ablasina soylemesi gerekiyordu.
    2.herseyi herkese yalan soylemesine gerekmiyordu hayatini yalan ustune
    kurmus.
    3. eda mutlu almayi hak etmiyor. bu altabani bi dizi ama siz edaya arka
    cikarak ne kadar cahil oldunuzu gosteriyorsunuz.

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    eda gibi bi evladiniz olsun istermisiniz. harun nisanlanacini biliyordu neden baskasiyla beraber oldu. harun bunlarin bedelini odemeli. burda kimse sizin gibi edaya destek vermiyor. herkes istedini yapar oylemi kardesinin kocasinida elinden alabilir yani bumu sizin inanciniz. ben bu en bastan beri izliyorum edanin harunu ne cektinide biliyorum. ama onlar biseyi mana edip surekli bulusuyordu. son kes diye tekne gezintisine cikmadilarmi. bana diziyi anlatmayin.edanin yerinde olsam en bastan ablama anlatirim.harunun yerinde olsam sozluyken baskasiyla beraber olmam. avrupada kimse kimsenin kacasini elinden almiyor. bunlar sadece trde olur. bizde turkuz yasasin turkiye ama sizin gibi cahiler oldu surece…….

  • zeynep
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    bana bakın siz asıl siz cahilsiniz sizene edanın kişiliğinden bn aşktan bahsediyorum melda çok mu iyi kendini sevmeyen birisiyle birlikte olmaya çalıştı harun edayı seçti bu ne bni nede sizleri ilgilendirmrz şu diziyi olyın akışına bıraksanız dizi çok güzel gidecek tolgaya gelirsek ona bnde acıyorum ona eda heşeyi baştan söledi oda kabul etmeseydi türkçe yazdığınıza göre sizde türksünüz türkiyeyi küçük görmeyin her koyun kendi bacağında asılır bnde sinem arkadaşıma katılıyorum.

    AVRUPALI VE BELÇİKALILARA CVP INZI BEKİLYORUM
    AVRUPALI VE BELÇİ

  • cnsu
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    bence dizi çok güzel dizi örnek alıncak bir dizi olmayabilir ama bence burdaki olaylardan ders çıkartmamız gerek .. ayrıca edayla harunda evlenmeli , meldayla evlenirse mutlu bi evlilik olmucak , bide edanın karnındaki bebeğe nolcak babasız yaşamayı hakketmiyor sonuçda .. ( bncede dizi 20.00 alınmalı izleyemiorum internette dogru düzgün vermiyorlar bu bölümü izleyemedim parça parça .

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    turkiye benim vatanim gerekirse canimi feda ederim. becikada kaliyorum diye turkiyeyi kotuluyemem. ben sizi kotuluyorum. gurbete olanlar sizden cok dusunur turkiyeyi. ne cikarsa turkiyeden cikar ne olay olursa turkiyede olur biri enistesiyle kacar biri evden kacar biri evliyken kacar bunlar turkiyede olur. sizin gibiler yuzunden turkiye kotu goruyorlar. edayi harunu destekliyerek goruyoruz zaten bunlari soylemeye gerek yok.onlarin yaptini normal bisey degil

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    askmis biz o yolardan cok gectik. ask icin ayleni feda edemesin. elin oglu hep bulunur ama aile bulunmaz. elin oglu icin hic bisey degmez. onunde engel olur ve sen o engeleri kaldirip evlenirsin iste buna ask dersin. edanin harunun onlerindeki engeller hic bi zaman kalkmayacak imkansiz ask bu. siz gencler seviyorsunuz sanirsiniz bi an once evlenmek istersiniz ve evlenirsiniz sonra ayrilirsiniz neden. bunun sevgi degil heves oldunu anlarsiniz. olan anelere babala olur elin oglu yine baskasini bulur. siz ne anlarsiniz aylenin ne kadar degerli oldunu..

  • turkum
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    belcikali bÜtÜn yazdiklarini okudum ve seni daktir ediyorum.
    cok gÖrmÜssÜn cok gecirmisin. belki burdan saf genclerimizi uyandirirsin. aylelerin ne kadar Önemli oldunu gÖsterirsin.
    gÖrÜyorumki turkiyemize baglisin. bende begenerik izliyorum unutulmaz dizisini. bÖyle diziler unutulmayacak ask dizi olmasin unutulmayak ders dizisi olsun.herkese Örnek olsun 2 gÜndÜr tanidi adamla beraber olup onu sevip Üstelik enistesi ciksin. boyle seyler gercek hayata olmamali. bizim genclerimiz kendini cabuk kaptiranlardan. belcikalinda dedigi bigi elin oglu her zaman bulunur ama ayle bulunmaz………

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    burda yaptimiz ulke tartismasi degil dizi tartismasi. ne mutlu turkum diyene. bende turkum gerkirse canimi veririm turkiye icin. askmis siz ne anlarsiniz asktan. ask sevdiginle butun engeli asip beraber olmak. harun ve edanin engelleri hic bi zaman asilmaz. severler evlenirler sonra ayrilirlar. neden. cunku sevgi degilde heves olur buna askta denmez.
    olan anne babalara olur. harun olmeli meldanin ahini alarak mutlu olcanimi saniyor. turkiyede boyle olaylar gercekte yasaniyor. ne cikrsa sizin gibilerden cikar. biri enistesiyle beraber kacar biri evden kacar biri karisini cocunu oldurur.bunlar genelikle turkiyede olur. sizin gibi cahil saflar oldu surece. turkiyenin adini kirletmeyin hic olmasa.

  • sibel
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    unutulmaz dizisini cok seviyorum. lutfen bitmesin cok guzel eda cok guzelsin ama artik yalan soyleme

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    zeynep ben meldaya iyi demiyorum edanin yaptindan bahsediyoruz. melda cok cekti kardesi ve nisanlini surekli goz altinda tutmaktan onlardan supelenmekten nerdeler aca diye dusunmekten bu kolay bisey degil. psikolojisi bozulmuz kizin kabulenemiyo. harun meldayla olursa ikiside cok aci ceker. ama harun edayla olursada mutlu olamaz edayi surekli mutsuz gormakten. yuvanin ustune yuva kurulmaz. eda ve harun mutlu olcaklarini saniyorlar ama olamazlar bedel odemek zorundalar. ne icin olursa olsun o edanin enistesi. BEN TURKIYEYI ASLA KUCUK GORMEM BENIM VATAN SEVGIME LAF ETME. burda anlatmaya calistim sizin gibiler turkiyeyi kotuluyorsunuz bunun gibi olaylari normal olarak goruyosunuz.

  • ertugrul
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    bu dızıyı 22.00 da güzel hiçç deyişmesın bence okulu olan ızlemesın ben fırıncıyımm benım işlerım geçç bitiyooo böyle güzelll saaatlerii eda we harunn sızı çooook sewıyorummm çok yakışıuyonuz bır bırınızee hep böyle kalın fılmde de gercek hayat da da.. dicek lerım bu kadar atv yayıncılarıı teşekür edıyorumm

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    boyle olaylari normal gordunuz icin kendinizde yapiyorsunuz. sonra ne deniyo amaan turkiyedemi orda hersey olur. zeynep ask diyorsunda edayla harun asklari bu kadar boyuk oldu icinmi beraberler. onlarinki dengesizik bencilik. yani kendilerini dusunuyorlar. aylem icin bunu yapmaliyim harundan uzak durmalim diyen kiz harunla beraber. evet bebegi var onu en bastan dusuncekti ve yapmiycakti. eda ve harun gibiler bedel odemek zorunda. unutulmaz gibi ibret verici diziler olsun cunku bunlar hayatin gercekleri.

  • belcikali
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    unutulmaz dizisi icin emegi gecenlere oyunculara cok tesekur ederim. cok guzel bi dizi. genclik dizisi. bu diziden ders cikaranlar icin ne multu.

  • cuisya
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    ben bu diziye bayılıyom ama o melda denilen hanfendiye kıcık oldum bu ne ya ondan çocuğu var hala bilerek edanın kalbinı kırıyo

  • selin
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    birdefa eda harunla tanıştığında ablasıyla birlikte olduğunu bilmiyordu.sonradan öğrenmiş olsa bile aşka karşı koyamadılar.ve eda o yalanları ablasımutluolsun diye söyledi.ama melda aynı şeyi yapmadı.eda birsürü fedakarlık yaptıama aşka karşı koyamadı edanın suçu sevmek miydi.onlarınki büyük biraşk.eda elinden geleni yaptı.ama onlar birbirini sevdiler

  • nazli
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    unutlmaz bitmesin guzel dizi. eda yalan soylemesin. eda cok guzel harunu haketmiyor. eda harunun kurbani oldu. harunun yerine baskasi olsaydi edada evlenirdi. harun meldayla edayla birlikte olmasin. nisanlisini kardesiyle aldatmayi gorsun aci ceksin. ne olur dizi bitmesin.

  • xxxx
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    çok haklısınız bence bunun gibi olaylar normal görülmemeli bi insan iki gündür tanıdığı biriyle yatamaz bu dinimize aykırı ama malesef bu diziler sürdükçe insanlar bu tür olayları normal bişeymiş gibi görmeye devam edecek biraz kendinize gelin lütfen allah rızası için siz müslüman değilimisiniz nasıl kabul edersiniz bunu?

  • özge
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    şu melda bi ölseydide kurtulsaydık yaa
    baş belası

  • hakminfat
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    bu dizi hiç beğenmiyorum tek kelimeyle…ede ahlaksızlık yaptı bi türk kızına böle davranış yakışmaz nedemek yaa soyadını bile bilmediği birinden hamile kalmak çok basitlik.eda rolü gelecek nesillere yanlış örnek lütfen düzeltin melda karekteri haklı meldaya yorum bile yapmaya gerek yok…harun karekteride ne istediğini bilmeyen biri yani dizi baştan başa saçmaaaaa neyse izleyen varsa devam etsin izlemeye ben ne izlerim nedede aileme izletirim

  • xxxx
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    bence böyle dizilerden insanlar ibret almalı teşekkürler atv

  • ceren
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    edadan nefrett ediomm o ölseydii kurtulsaydık

  • eda
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    unutulmaz çok geç saatlerde başlıyor lütfen saat 8 de başlasın yaprak dökümüne sinir oluyorum

  • dilara
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    bence çok güzel bir dizi ve biz bunu ailece çok seviyoruz?

  • kader dilan
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    25. bölüm çok güzeldi 26. bölümde öyle olsun bu dizi sakın final olmasın meldadan nefret ediyoruz o ölsede bizde kurtulsak edayla harun birlikte olsun melda aradan çekilsin eda başrolü çevirsin bu dizi çok geç saatte başlıyor saat 8 e 3 alınsın kasaba dizisi saat 10 a alınsın eda&harun birlikte olsun

  • Anonim
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    bence bu dizi reytingleri kırıp geçecek eda seni çok seviyorum harun senide budizi süper

  • birsen
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    çokgüzel dizi gururu anlatıyor eda harun birbiriniseviyor isten mediyin zaman çekilmeyi bilmelisin buzamanakadar yaptığın fedakarlıkları şimdideyapmalısın olması gerekenbu.

  • tülay
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    bu diziyi başladığı andan itibaren izleyenlerdenim,evet dizi güzel olabilir ama saçmalıklar da yok değil..harunun can ciğer arkadaşı batu bir anda harunun düşmanı çıkıyo,tolga edayı herşeye rağmen seviyo,melda haruna kin duymuyo,eda kafasına göre işe gidio gitmiyo,ama işveren aksi görünümlü melek gibi davranıyo,hastanade haruna bebeğin başkasından olduğunu doktorlukla alakası olamayan biri söylüyo ve kimsenin ruhu duymuyo,tolga beş parasızda olsa babasına minnet etmiyo,kimse edaya harunla ilişkisinini nasıl başladığını sormuyo mesela meldanın arkadaşı sorabilir onu dinleyebilir,şimdi soruyorum herkese bunların hangisi gerçek hayatla örtüşüyor.

  • tuana
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    ANNEM VE BEN UNUTULMAZI ÇOK SEVİYORUZ VE ANNEM LE UNUTULUMAZIN HER BÖLÜMÜNÜ İZLİYORUZ

  • ardaa
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    yaa ne kadar ahlaksızsınız resmen karı ablasının eniştesini ayartmış sizde güzel diosunuz yuhh bee toplum iyice bozulmuş bee aşkı memnuyu da izliosunuzdur siz

  • nazli
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    haklisin tulay sonuna kadar hak veriyorum sana. ama biseyi unutun. kimse iki gunluk tanidi adamla agvaya tatile gitmiyor ustelikte orda beraber olmuyor.
    oyuncularin hepsi super bazi seyler sacmalik olmasaydi daha guzel olucakti.
    bu diziyi cogunlukla gencler izliyor. ask sevgi oldu icin. ayle dizisi olmasi lazim yaslirinda izleye bilmesi icin.tanidigim cogunluk bu diziye bakmiyor ahlak bozucu diye. umarim dizinin sonu ders alincak sekilde biter. genclerimiz etkilenip ayni hatalari yapmasin herkes ordan kendine pay cikarsin. eda ile harun birlikte olmamali. onlarin yaptigi magrifet degildi mutlulu hak etmiyorlar. gencler uyanin artik bu bi dizi. harun ve eda birbirlerine yakisiyor seviyor diye beraber olmalarini dusunmeyin. ic yuzunu gorun onlarin baldiz ve eniste olduklarini unutmayin. ne sebep olursa olsun onlar balsiz ve eniste hic bisey bunu degistiremez….

  • avrupali seyirciler
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    bbelcikali kardesim,sen bosuna yoruyorsun coluk cocuga bunlar cahil hayati bilmeyen dedigin cahil insanlar.hiiic aciklama yapma bunlarin beyni bir seye odaklanmis.ayrica ben bir beyim esim ve arkadaslar olarak avrupali seyirci yazdik.üzücü degilmi gercekten genclerimize bakin bizler burda aman avrupali genclere benzemesin derken türk genclerine bakin.

  • avrupali seyirciler
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    ayrica cümle kurmada hata olabilir ben sevmiyorum vaktimde yok interneti cocuklara yazdiriyorum.

  • misafir
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    bir bayan olarak herseyi bir tarafa birakin meldayi dahil.simdi bir kiz adinindan baska birsey bilmedigi erkekle oluyor ve erkek bu is bitti diyorsa bitmistir.simdi ablasinin nisanlisi olarak tanimasaydi bu erkek yoktu degilmi?peki türkiyede bu kiz hamilede kaldi ne olurdu?evet annenin haberi var baba nolurdu?simdi birde ablasinin nisanlisi onuda birakalim.böyle kizlarin sonunu biliyormusunuz!!!sunu unutmayin ne tolga gibi iyi niyetli saf asik cikar nede sahsiyetsiz karasiz harun cikar .hicbir erkek harun gibi tanimadigi erkekle bir olan kizi tercih etmez.yapimcilarin hatasida bu iste yatin hamile kalin o erkek sizi alir yok böyle sey bunlar kisiliksiz zayif erkeklerdir.ne sevgi ne ask sadece bencillik ikisininki.

  • nisa
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    melda harunu sen hak ediyorsunnnnnnnn****************************

  • belcikali
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    dogru soylursun avrupali. gencler kendilerini kaptirmis. normal goruyorlar boyle olaylari. turkiyedeki gencler burayida gecmis burasida adi AVRUPA.
    edayi harunu destekliyenler size sadece aciyorum. baska bisey demiyorum…..

  • utku
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    fener bahçe şampiyon olamaz demişin ok olamaz bal gibi olur

  • Sultan ÖZKAPLAN
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    bu dizi mükemel ben bu diziyi çok beğeniyorum eda ile harun birlikte oldular iyi oldu bu bölümde harun eda ile meldayı çağırıyor harun gerçekleri anlatıyor meldanın annesi harun ile edayı birlikte görüyor çok kötü olcak sabırsızla çarşambayı bekliyorum

  • xxxx
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    belçikalı seni tebrik ediyorum bende senin gibi düşünüyorum ama bence bütün bunlar iman zayıflığından oluyo şimdi bu sayfadaki gençlerimize sorsak kaçı yaratılış gayemizi, dinimizin emirlerini, dinimizin direği olan namazı biliyo ve kılıyo acaba eğer bunları bilmiş olsalardı böyle yorumlar yapmazlardı.

  • misafir
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    bizde avrupada anliyamiyoruz nasil oluyor diye.bakin gencler cildirdi bihter-behlül aski simdi harun-eda aski bunlarin ailesi yokmudur internete gizlimi yaziyorlar.iyi dürüst ahlakli bir aile cocuklari yazamaz bunlari.yoksa dediginiz gibi genclik burdakilerden beter gibi.bakin burda sakli yapilmaz biliyorsunuz.ama demek bu iki iliskide sakli yapildi bu genclerde bunlarami meyilli.yazik annelere babalara cok yazik farkindalarmi acaba.zaten akli basinda birisi reaksion gösterir bizim gibi.simdi bunlar bizi kapali kesim yobaz sanirlar tam tersi asiri moderniz ama ahlak anlayisimiz bambaskadir.bizde sakli gizli yalan yoktur.

  • ceylin
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    lutfen lutfen arkadaslar kendinizi yormayın.Ya izledim deyip izlemiyorsunuz ya da izliyorsunuz anlamıyorsunuz..her izlemek izlemek degildir.Burada suclu aramayın lutfen.diziyi kısaca ozet geceyim.İzleyipte izlemeyenlere ya da izleyipte anlamayanlara..simdi Melda iş iş derken sevdiği adamı bosladı.eee Harun’un karsısına da tesaduf guzel bir kız cıktı tam onun hayran oldugu bir kız.evet hemen bi kac gunde tanısıp birlikte oldular bu olagandısı ama olamaz diye bir sey yok..ask engel tanımıyor.kader de diyebiliriz..bu gunluk hayatta kabul etmesenizde fazlaca olan seyler..eee sonra hamile kalısı..yani enistesi oldugunu bilmeden ondan cocugu olması..Melda’nın da aklı basına daha sonra geldi.İşi gucu bırakıp Harun’a yoneldi. İş işten gectikten sonra.Yani bunlar tamamen bir rastlantı.Burada suçlu yok.Peki ben cahil dediginiz insanlara soruyorum.Sizce Eda cocugunu babasız mı buyutsun???Harun sevmedigi bir kadınla hayatının sonuna kadar mı yasasın??En en onemlisi o masum yavru babasız mı buyusun??Butun bunlar yerine gercegi soylemeleri.Yani olmus olan..Bilmeden olan olmus. Belcikalı !! Turkiye mi orda hersey olur diyenlere senin verecegin bir cevap yokmuydu??Cok uzucu..Becika da boyle seyler hic olmaz dimi :) Guldurme lutfen :)Bu olaylar dunyanın dort bir yanında olabilecek seyler.Turk,Belçikalı,Avrupalı.. aşk her yerde aşk.Kader her yerde kader..belki bunun aynısı olmazda benzeri yasanır.Kardesi olmaz da yeğeni olur.Ama OLUR OLUR..Bi de siz aileden ne anlarsınız yazmıssınız.Benim buyuk bir askla kurmus oldugum bir ailem var.Aynı zamanda bir anneyim..Boyle bir olayın basıma kızımdan gelmesini asla istemezdim.Perisan olurdum.Ama bu bi kader buna karsı koyamazdım.Ha tabiiki tavrımı koyardım Ha belki farklı olurdu kızımla diyologum ama ama gercekten yapılacak bısey yok.Cunkı ortada bır bebek var.Ha bebek olmasaydı belkı farklı olabılırdı hersey.Ama o zamanda ASK var.Yani hic kimsenin birbirinden haberi yokken olmus bisey.Burada ne uzucu ki Melda icin yapılabilecek bisey yok.

    Diger bir konuya deginmek gerekirse tabii ki sen de Türklügünle gurur duyuyorsundur.Dunyanın neresine gidersen git bi kere Türk dogduysan icindeki o gurur kimsede bitmez.Bundan hic suphem yok.Siz de haklı olabilirisniz.Boyle seyler izlemeyelim boyle seyler olmasın diyorsunuz.Ama gozden ırak olan gonulden ırak olmaz.Bu gibi seyler kabullenmesekte hayatın gercekleri.Okumasakta izlemesekte bizim ya da birilerimizin basına gelebilir…OLABİLİR..

  • xxxx
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    ceylin canım sende haklısın ama biz zaten böyle şeyler olmaz demiyoruz tabiki olur bu dünyada neler görüyoruz. ama bizim burda anlatmak istediğimiz edanın iki gündür tanıdığı biriyle evlilik dışı beraber olmasının yanlış olduğu eğer bu hatayı yapmasaydı bütün bunlar yaşanmıcaktı.ve ne yazıkki gençlerimiz bunu çok normalmiş gibi görüyorlar.

  • belcikali
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    burda herkese diziyi anlatmaya calisiyon. asil kendin dogru durust izlememisin. ben bastan sona kadar izledim. enistesi oldunu bile bile gorusmedimi. tekne gezintisine gitmedilermi. biseyleri mana edip bulusmadilarmi. cevresindekilere zarar vermedimi. herkese ihanet etmedimi. bide kalkmis edayi destekliyor. yasin olgun ama beynin olgunlasmamis. boyle seyleri nasil normal goruyorsunuz anlamiyorum. o cocugu hic yapmamasi gerekiyordu. 2 gunluk tanidi adamla yatdi ve ustelik enistesi cikti. onlarin beraber olmasi kac kisinin mutsuzluna sebeb olucak. boyle bisey gercek hayata olsaydi hic bi zaman mutlu olamazi ablasinin ahiyla mutlu olamazdi. cunku yaptiklarinin er yada gec cezasini cekmek zorundasin. aferin ceylin hanim cocuklarina ne guzel ornek oluyorsun. boyle dusunen bi anneden ne beklersinki. ben boyle seyler izlemeyin demiyorum. kendimde izliyorum. aksine izlesinlerde ders alsinlar edanin dustu duruma kimse dusmesin. ins bu dizinin sonu ders alincak sekilde biter edanin ve harunun mutluluguyla bitmez.
    aski sen boylemi biliyorun. ask onunde engel olur ve sen o engeleri kaldirip evlenirsin iste buna ask dersin. edanin harunun onlerindeki engeller hic bi zaman kalkmayacak imkansiz askda bu olur. yani edanin ve harunun yasadiklarina skmi diyorsunu.
    iki gunluk tanidin bi adama asik olamasin beraber olunacak kadar. ebnde ask evlili yaptim ama kimsenin mutsuzluna sebep olmadim. siz boyle genis oldunuz surece cocuklarinizi bu yarim akilarla yetistirirseniz basiniza hersey gelir.
    sen o zaman aski memnuyuda destekliyosundur. aferin aferin devam et guzel ornek. onlaringidemi ask behlul ile bihter amcasinin karisi. ask bumu senin icin

  • belcikali
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    yani sen olsan meldanin yerinde iyi al harunla sen evlen diye herseyi ununtcakmisin.bu kadarmi genissiniz. hic yasanmamis gibi herseyi unutcaksiniz oylemi.
    turkiyedeki genclerimiz onunde kalanla konusur beraber olurlar ve aylalerinde haberi olur daha idare ederler. daha cocuklarini desteklerler. munever cinayetide gibi olayda bi ornek kizlarimiz Ölmesin tuza dusmesinler anneler aglamasin kendinize gelin. herseye goz yummayin bu kadar genis olmayin. cocuklariniza iyi kotu ogretin. turkiyede kac tane munever cinayeti gibi olaylar oldu. sevgili katliyami. avrupada hersey olur diyorsunuzya buda bi ornek burda oyle bisey olmaz. burda ayleler on planda olur cocuklarimiz degil.
    burda iyi kotu ogretiliyor. sizin gibi edaya haruna destek verilmiyor. avrupada hic bisey olmuyor demiyorum.burdada kizlar evden kaciyor sevdigi icin ask icin ama kimse enistesiyle kacmiyor.

  • cimen
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    ne oluyor burda bÖyle siz neyi tartisiyorsunuzki. dizi cok gÜzel her bÖlumÜ tekrar tekrar izliyorum edayi cok begeniyorum. ama huyunu sevmiyorum. hep yalan sÖylÜyor. tolga gibi piril piril birini degilde enitesini terch ediyor. bunu dogru bulmuyorum. meldayi eda ile aldatan edayida baskasiyla aldatir.
    ne demek ya enistesi anlatmasi bile kotu.Önceden bilmiyodu diyorsunuzda.Ögrendide ne oldu. Ögrendi anda ablasina demek zorundaydi. ama eda ne yapti kimseye demedi gÖrÜsmeye devam etdi.hayatini yalan ÜstÜne kurdu. bide kalkip onlarimi destekliyorsunuz. diziyi severek izliyorum ama yaptiklarina hak vermiyorum.
    diziyi dogru dÜzgÜn takip eden zaten desteklemez.diziden kendine ders cikarir
    hak vermez. burdanda AVRUPALIYI? BELCIKALIYI? TURKUMU TULAYI NAZLIYI? xxxxi MISAFIRI S.SI VE CANSUYU TEBREK EDIYORM. BENIM GIBI DÜSÜNENDE VARMISSSS……

  • buse
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    ahhhh ahhh ne diyim bu avrupada yasayanlarin yazilarini okudumda kendilerini ne kadar temiz durust namuslu gostermeye calisiyolar.turkiyede yasayan guzelim insanlara soylemediklerini birakmadilar.siz ne diyosunuz ya gidin isinize bende suan avrupada yasiyorum.ve burdaki insanlarin ne olduklarini nasil yasadiklarini cok iyi bilenlerdenim.her gece barda gonlum hovarda eda 3 gunluk tanidigi insanla beraber oluyo burdaki insanlarimizda bir gecede tanidigi insanla beraber oluyo.takiyo koluna elin adamini yallah.ondan sonrada onu bunu elestiriyosunuz.tabi insanin kendi copu gozune batmazmis diye bir laf var sizinkiside o hesap.siz turkiyede yasayan insanlarimiza kurban olasiniz.cok ahlakli biryerde yasiyomus gibi birde boburlene boburlene konusuyosunuz kardesim burasi avrupa herkes ne oldugunu cok iyi biliyoooo…herkes birbiriylen dusup kalkiyoooo ustelik ortada ASK DIYE BISEY YOK.. dahada konusayimmi…..aaaaaaa

  • ceylin
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    buse varya yazdıklarına yerlere yattım ya :) helal sana :) belçikalı ne kadar acı ki bu diziye munevver cinayetini katıyosun.Allah boyle katliam yapanların cezasını versin.lutfen bu ise boylesine vicdan sızlatacak seyler katma..rica ediyorum.onunla bunun arasında nasıl bir ilişki kurarsın sen??? bu nasıl bir akıldır????????????

    busenin dediği gibi bence sen cok abartıyosun avrupada boyle seyler yokmus.aaaahhhhhhh guleyım barı….yorum yok..buse sen bısey yazarsan yorum yapıcam ama hahahhahhahahhaha..ama belçikalıyı aynı seviyede bulmuyorum..cu

  • ceylin
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    yorumları berbattttttt :)

  • belcikali
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    turkiye burayida gecmis kizim senin haberin yok. haberlerde herseyi goruyoz.
    turkiyedeki genc kizlarin yaptini burdakiler yapmiyor. akli sira bana ders vermeye calisma. burdaki tartismalar unutulmaz dizisinden kaynaklandi. edayi ve harunu destekliyorlar. onlarin desteklencek bi tarafi yok enistesini aldi daha ne olsun bunlara hak verenlerimi bana savunuyon sen. cahilikleri burdan beli iste. daha soylencek bi laf varmi. son bisey daha ben tutkiyedeki herkes ayni demiyorum…

  • misafir
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    genctir tabiiki gezer avrupa olsun türkiye olsun kimse birsey demiyor .arkadasida olur .hala belcikalinin avrupalinin ne dedigini anliyamiyacak kadar beyinler bir yere odakli”ask “ne aski ilk tesebbüs eden eda oldu haruna yaklasan.ya siz gercekten iyimisiniz ben 32 yasinda beyim mutluyum ama esim ada gibi olsa onu katiyyyeeeen almazdim bugün beni tanimadan yatiyorsa !!!!ben onu es diye almam.devamli yalan yalan yalan edanin hayati herseyi yalan.birde su bebegim demesi yokmu devamli mide bulandirdi artik.annesi bile farkinda kizinin dürüstlügnden .istemem beni birak diyor devamli tesvik edici bakisi yok ya tam oyunlu kizlardan.tolga gariben kendisi issiz harun gibisi ablasinin nisanlisida olsa zengin adam.bakin elin adaminin yaninda arabada soyunuyor o bile basitlik degilmi.bastan anladi adam zengin sonra harun bitti dedi .kirk sefer yazdik ya bu enistesi olarak karsisina cikmasaydi bu kizin sonu ne olurdu???

  • şüheda L
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    BU DİZİYİ BAŞTAN BERİ SEYREDİYORUM SEVDİĞİM AMA SAÇMA BULDUĞUM BİR DİZİ HARUNUN BENCE HEMEN KARAR VERMESİ GEREKİYO SONUÇTA İKİ KIZ KARDEŞ ARRASİNDA BENCE MELDAYLA YAKIŞIYORLAR AMA EDAYLA YUVA KURMALILAR

  • ArZu
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    eda en iyisini yaptı artık kendini düşünmeli harunla çok yakışıyolar karakterleri süper dizide güzel

  • ArZu
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    BEN EDAYI SEVMİYORUM BEN HARUNU SEVMİYORUM BEN UNUTULMAZ DİZİSİNİ SEVMİYORUM…. TaPıYoRuM….

  • aevda
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    BU DİZİYİ ÇOK BEYİNİYORUM

  • kübranur
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    harun ve edayı birbirine çok yakıştırıyorum ama ablasın yüzünden her şey mafoluyo unutulmaz bitmesin

  • zişan
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    buse ve ceylin arkadaşlarıma katılıyorum dış ülkedeki rezilliklerden de bahsetseniz hep türkiyeyi kötülüyosunz. münevver olayına bende üzüldüm ama unutulmaz la alakası yok. diziye neye çevirdiniz sizler olsaydınız melda gibi yüzsüzce harunun peşindenmi koşardınız harun meldayı sevmiyo sevseydi edayla birlikte olmazdı bunu aklınıza sokun artık.sizlerde kendinizi onların yerine koyun. bn meldanın yerinde olsam onlarla herşeyi açık açığa konuşurum beni sevmeyen birirni bn de sevmem

  • zeynep
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    ya siz kafayı mı yediniz unutulmazı filan bi kenara bırakın bidaha insanlara cahil deyip durmayın siz kimseye ahlak dersi vermezsiniz siz kendinize bakın siz kendiniz çokmu bilgilisiniz< dış devletliler. .cvp bekliyorum.

  • semanur
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    unutulmaz sizi ilgilendirmiyor seyretmek istemiyorsanız kanalınızı deyiştir çünkü dizinin hayranıyız.
    l

  • muşlu muhammed
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    açık açık söylemek gerekirse eda cok yanlısı var ayrıca melda yı ınsan hıc düşünmezmı abıcım yaaaa
    oda seviyor edanın askı gercekten buyuk farkındayız ama engeller de cok
    bır aılenın duzelıp öbür ailenın bozulmsı cok fecı olur edanın babası zaten cok gururlu bu nu kabullenecek ınsan deyıl ama UNUTULMAZ DİZİSİ HAKKATEN UNUTAMİYCAĞIM KADAR ZEVK VERICI VE BAGLAYICI BIR DIZI BUNU DUSUNUPTE HAZIRLAYANI YADA HAZIRLAYANLARI TEBRİK EDERİM ALLAH KOLAYLIK VERSİN

  • dilek
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    bence diziyi seyretmeden tiryakisi olmadan konuşmayın bence harun gerçekten seven sevdigine sahip çıkan birisi herkese denk gelmez böyle seven birisi hem onlar birbirlerini tanımadan sevdiler helal olsun ki sevgileri için mücadele veriyorlar böylesine bir dizi yok yaaaaaaaaaaaaaa

  • gözde
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    eda ile harunu çok seviyorum flimleri çok güzel eda ile harun muradına eriyorlar ve budiziyi herkez beyyendi bence

  • belcikali
    03 Ocak 2010 | Permalink |

    27 bolum fragmani izledim.eda ve harun ayrılmaları cok ıyı olmus.herkezi maffetiler ayle ortamında boyle seyler olmaz olmasında unutmayın onlar kardesler bir ayle en degerli varlıktır.melda ve harun nasıl karsılastılar tokalastılar tokalasırken bırbıırıne acayıp baktılar cunku gecmıslerı var bu cok kotu bisey ayle ortamında artık eda melda bırbırlerıne sahıp cıksınlar lutfen ayle olduklarını unutmasınlar. sız sadece eda harunu goruyorsunuz sankı baska kımse ınsan degıl.
    tanimadin adamin altina yatmak gunah degilmi, ve zinadan cocuk türetmek?
    ama cocuk aldirmak daha gunah deme sakin.
    dini bile kendinize uydurdunuz
    isinize gelen gunah gelmeyen gunah degil.
    evlilikte istenmeyen cocuklar aldiriliyorda zinadan enistesinden olan cocuk neden aldirlmiyor. bu devirde ask evliligi degilde mantik evlilikler suruyor. sizde biaraz mantikli dusunseniz ne demek istedimi anlarsiniz. anlamak istemezseniz tabi anlamazsiniz. boyle culun cocun eline bilgisayar verilirse ne beklersiniz….

  • ceylin
    03 Ocak 2010 | Permalink |

    belcikalı ben ask-ı memnuyu asla savunmuyorum.Buradaki olay baska!!!orada bile bile amcasının karısını ayartıyor..sacmalama lutfen..senin yorumlarına artık sadece guluyorum :):):)bi de diyosun “ben izlemeyin demiyorum. ben de izliyorum” diyosun.herkes ders cıkartsın diyosun.bi kere o herkes izlesin de ders cıkartsın ben dedim..yorum yapmayı biliyorsan yap..baskasından satınalma!!!!bi de cok genissin yazmıssın.benim yorumumu anlayarak okumamıssın.ben basıma boyle bir olay gelirse gurur duyarım yazmadım!!!!basıma gelirse yapılacak birsey yok yazdım.cunki tekrar soyluyorum.hersey bilmeden baslarına geldi.bildikten sonra da yapacakları hicbirsey YOK..

  • sanem
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    eda ve harunun birlikte olmaları hata ve günah.ama bunu yaptılar bi kere değiştiremeyiz onların ne hali varsa görsün.melda onların peşini bırakmalı harun onu istemiyo bunu melda da bizlerde biliyoruz.bunu birazda bu açıdan düşünelim. melda kendini istemeyen bi adamla ne kadar mutlu olabilir ki.bn meldanın yerinde olsam harunun peşini bırakırım bni istemeyeni bn hiç istemem. ama allah hiç bir genç kızı onun durumuna düşürmesin.

  • belcikali
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    ceylin bu olayda baska degil ayni. evet ilk basta bilmiyordu ama ogrendinde gizlemeye karar verdi. ablama bunu yapamam diyordu. biseyleri mana edip bulusuyordu harunun ona dokunmasina izin veriyordu. ee boylelikle dahada sevmeye basladi hic birakmamz hale geldi. en basta ablasina antatip ikisidide uzak durcakti aileleri dagilmiycakti. ama eda gizlemeye kararverdi herkese yalan soyledi ablasinin gozunun icine bakarak yalan soyluyordu. ya sizde bunumu destekliyorsunuz. ne farki var aski memnudan…

  • leyla
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    27 bolumde zaten geri ayriliyorlar olmasi geregende bu zaten onlar birlikte olamazlar. meldaya gelince. evet artik pesini birakmali melda daha iyilerine layik. ama iste kabulenmesi kolay olmiycak saneminde dedi gibi allah kimseye eda gibi kardes evlat vemesin…

  • ceylin
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    “Bilmeden yapılan hata yanlışlıktır, bilerek yapılan hata ise ihanettir”

    B.Brecht

  • ceylin
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    ya bak bütün dünya aynı fikirde… gordunmu :) nasıl soz yazmıslar zamaniyle :)

  • meryem
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    edayi destekliyenlere hak veriyorum.
    hadin hep beraber enistemizle yatalim kardesimizden ayiralim cocuk yapalim aldirmiyalim. bu nasil bi mantik yaaaaaaaaa:)

  • ceylin
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    Meryemcim sen olayı bu sekilde goruyorsan sana diycek bir lafım yok.sen bile bile bu sekilde yapmak istiyorsan..buyur yap..diycek bir seyim yok..kolay gelsin :)

  • ceylin
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    ben sonuna kadar Eda ve Harun’u desteklemeye devam edicem..Sizin gibi anlamayan insanlara inat !!!!! Bi gun bu ya da bunun gibi bir olay basınıza gelirse eminim ki ancak o zaman anlarsınız !!!! hiçbiriniz Eda’nın yerine kendinizi koymuyorsunuz dimi ?? Hic biriniz Eda’nın yerinde olsaydım napardım demiyorsunuz !!! Bir hata yapıp sevdigi adamla birlikte olmus.Kac gunluk iliski olursa olsun..Aşık olup maalesef birlikte olmus ve daha sonra cocuk daha sonra daha sonra hep uzulen Eda oldu.Gercekten hicbiriniz mantıklı dusunup Eda’nın ne durumda oldugunu bilmeyenlerdensiniz.Kader size boyle bir oyun oynasaydı gercekten ugrunda olebilecek herseyden cok sevdiginiz insanı hic sevmedigi üstelik cocugunun babası olan insanı sevmedigi birisine bu kim olursa olsun buyur cocugumun babasınla sen evlenebilirsin nolcak cocugun sana eniste der mi diycektiniz??? Harun ‘un evlenecegi insanın kardesinden bir cocugu olması sizin icin bisey ifade etmiyor mu??? Kardesinden cocugu olmus bir insanla nasıl mutlu olabilir kii ??? Bu sekilde mutlu olabilecek bir kisi var mı aranızda???? Harun Melda’yı sevmiyor.Neden anlamıyorsunuz???????Ortada bir cocuk var niye anlamıuyorsunuz??????????

  • belcikali
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    ben edanin yerinde olsam iki gunluk tanidim adamin altina yatama ustelik soy adini bile bilmiyordu. hadi yatdim diyelim. enistem oldunu ogrendim anda ablama soylerim iste buydu hakki diye ikimizde harundan uzak dururduk. hadi onuda yapamadim diyelim. cocugu aldirirdim ve tolgayla evlenirdim. hadi onuda yapamadim diyelim. ama ablamin elinden alip nisanlisiyla beraber olup bebegimle mutluluk hayeli kurmazdim iste sir bunu anlamiyorsunuz. hata ustune hata. emin ol kimsede edanin yaptini yapmaz 2 kere belki 3 kere hata paparsin ama 5 kere olmaz..
    ben harun edayi biraksin meldayla olsun diye hic bi zaman demedim cunku kendimde dogru bulmuyorum. harun baskasini severken meldayma evlenemez ikisida daha mutsuz olur meldada kendini zorla sevdiremez. harun ne meldayla nede edayla olmamali….

  • xxxx
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    belçikalı sana bişey sorabilirmiyim acaba nerede okudun bebek aldırmanın günah olmadığını çok merak ettim doğrusu lütfen bilmediğin konularda kendi kendine fetva verme. evlilik dışı biriyle bereber olmakta (ister bir gün tanı ister bir yıl tanı) günah, bebek aldırmakta günah. bunu bizi ona kulluk etmemiz için yaratan yüce rabbimiz yüce kitabaımız kuranı kerimde böyle buyurmuştur, ve kimse onun sözünün üstüne söz söyliyemez.

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    unutulmaz 27. bölümde edalan harun kavga ediyorsa etmasin ederlersede harun edaya 27. bölümde git diyiyor gitdedigi zaman harun edanın peşinden gitsin eda ile harun ayrılmasın harun bebegi için ve eda için savaşsın harun edayı ve bebegini bırakmasın harun bu filim bitene kadar meldaya dönmesin eda harun ayrılmayın sizi çok seviyoruz eda başrolü çevirsin eda ile harun ayrılırsa harun meldaya dönerse bu filim çok çirkin olureda harun ayrılmayın sizi çok seviyoruz melda aradan kaçılsın meldayı hiç sevmiyoruz eda&harun

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    eda harun 27. bölümde kavga etmeyi 27. bölümde4 harun edaya git dediginde harun edanın peşinden koşsun eda harun sizi çok seviyoruz eda&harun

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    eda harun 27. bölümde ayrılmayın sizi çok seviyoruz eda&harun

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    eda harun 27. bölümde melda edaya birşey diyiyor eda harunla konuştugunda eda meldanın dedigini yapmasın eda&harun

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    eda harun filim bitene kadar ayrılmayın eda başrolü çevirsin 27. bölümde edaylan harun kavga ettiginde harula eda hemen barışsın eda&harun

  • kader dilan
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    27. bölümde harunla eda kavga ettiginde harun edayı ve bebegi için savaşsın harun edayı ve bebegini brakmasın eda&harun

  • belcikali
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    cocuk aldirmak sevap diye biyere yazdimi hatirlamiyorum. gunah oldunu bende biliyorum ama iki gunluk tanidin adamin altina yatmak gunah degilmi, ve zinadan cocuk türetmek?
    ama cocuk aldirmak daha gunah deme sakin. o cocuk zinadan olmus cocuk ve ustelik enistesinden. ne beklersin o cocuktan. omur boyu cocun karsisinda olcak bu. aldirdin siradan bi cocuk degil zinadan uretilmis bi cocuk. o gunahsiz cocuk anesiyle babasinin hatalarini cekmek zorunda oylemi. hamileyken ALLAHIN yasak buyurdugu seyleri yaptinda cocuklar hayirsiz oluyo. ama zinadan olan cocuk hayirlimi olucak. zina yapmakta gunah cocuk aldirmakta gunah. ama oyle bi durumda cocugu aldirmak bence en iyisi. enistesinden olan bir cocuk.
    o cocuk boyuyunce her zaman basina kalkilcak bunuda unutmayalim…

  • SeDeF
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    ben bu diziyi çok sewiyordum ama bu en sonki 27. bölümden sonra artık sıkılmaya başladım. dizi boyunca harun edayı kovalar her şeye razıyım dedi . şimdi ise eda heşeyi göze alıp qeldiğinde harun ayrılalım diyo. klasik tük filmine döndü biri kaçar öbürü kovalar öbürü kaçar dieri kovalar. ArTık bu son bölümler beni sıktı :( böle devam ederse izlemeyebilirim :( ben gibi düşünen biçok kişi var 2si beaber olmasını istiyoruz . dizinin devam etmesi için olay qerekiyor sanırım ama başka şeyler bulunsun lütfen onlar birleşirse dizi daha çok izlenir

  • ceylin
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    zinadan oldugundan cocuk aldırabilir diyosun..buyrun yine bir sacma fikir daha….Allah_u Teala emretmese bebek olur mu sence????O bebegin canına kıymak hangi kulun haddine..nasıl olursa olsun kimden neden farketmez o zinadan daha da buyuk bir ceza..resmen bi insanın canına kıymak.. var mı baska acıklaması ???? Allah neye emrol derse o olur ve herseyde bir hayır vardır !!!! HERŞEYDE…..

  • xxxx
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    evet çocuk aldırmak sevap demedi ama günahta demedin, bak belçikalı sana bilmediğin konularda fetva verme dedim çünkü günahı çok büyük ama sen devam ediyorsun bence günah değil diyorsun ama bu kurallar senin benim isteğime göre kurulmuyo allahü teala böyle buyurmuş. hiç bi şekilde çocuk aldırılmaz bu günahtır ayrıca ben evlilik dışı beraber olmak günah dedim zaten tekrar sormana gerek yok güzel okursan anlarsın ne demek istediğimi. ceylincim bak sende ne kadar güzel açıklamışsın demekki biliyosun neyin günah olduğunu lütfen harunla edayı destekleme çünkü onlar allahın yasak buyurduğu zinayı yaptılar ve sonunda başlarına neler geldiğini görüyoruz emin olunki allahın koyduğu hiç bir yasak boşuna değildir.

  • UNUTULMAZ
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    EDA SEN HERŞEYİN EN GÜZELİNE LAYİKSİN SENİ SEVİYORUM

  • belcikali
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    sen bana sordun hic edayi kendi yerine koydunmu diye bende sevap verdim. edanin yerinde olsam ne yapardim onu izah etdim sana. cocuga gelesiye 2 gunluk tanidigi adamin altina yatmamasi gerkiyordu. cocuk aldirmak gunah bunu biliyosun. zina yapmak gunah degilmi… o zman zina yapmak sevap oylemi?

  • belcikali
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    xxx ben bence gunah demiyorum acika soyluyorum gunah diye. senin okudun KURANI bende okuyorum merak etme. eda cocgu aldirmaya gitinde ilk basta bende karsiydim cocugu aldirmasina. ama bolumler ilerledikce asil en basta o cocuk olmamali diyorum. cunku birazda cocuk oldu icin eda harundan vazgecemedi. ayle iyice dagilmaya basladi kardesler birbirine girdi.eda cocugu gunah oldugu icin aldirmaktan vazgecmedi sevdigi adamdan oldugu icin aldirmadi bende buna dayanarak yorumladim. biz burda kimseyi yonetmiyoz ki gunaha girelim biz burda diziyle ilgili yorum yapiyoruz. sen diziyi izlemiyorsun bence bizim yorumlarimiza dayanarak yorum yapiyorsun. su gunah demeyi biliyorsun bu diziyi izlemekte gunah bu diziyi az da olsa seyretmisinki bu yorumlara ulasmisin… bu dizide ney gunah ne sevap oldunu tartisirsak ilk once gelen boylebi diziyi seyretmemiz gunah bunuda bilirsin umarim….

  • Anonim
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    ya ben bu diziyi çok seviyorum ama 22:00da olduğu için izleyemiyorum

  • birgul
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    izleyemedin bi filmi nasil seviyorsun anlamadim gitdi…

  • ceylin
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    evet belcikalı o kadar gunahlar var ki isledigimiz… burda haklısın ama yine de devam ediyoruz ben fazla derinlere girmiycem cunki cok fazla bu konuda konusmak yanlıs olur.Ama sen cocugu aldırmalı dedgin icin ben dayanamadım.Cunki ben bu konuya cok hassasım Zinanın gunah oldugunu herkes biliyor ayrıca.Benim yorumlarımın hicbirisinde 2 gunde tanımadıgı birisinle yatmasını uygun bulmadım.Ama gunumuzde de cokca rastlandıgını savundum.Ben de neyin gunah oldugunu neyin olmadıgını bilenlerdenim :)

  • Anonim
    10 Ocak 2010 | Permalink |

    bu filmi lütfen erken başlatın çok geç başlatıyosunuz izleyemiyorum bile sonlarını

  • fatoş
    10 Ocak 2010 | Permalink |

    bu filmi lütfen erken başlatın çok geç başlatıyosunuz izleyemiyorum bile sonlarını

  • belcikali
    10 Ocak 2010 | Permalink |

    ceylin sen bana sordun edayi hic kendi yerine koydunmu diye. bende edanin yerinde olsam soyle yaprdim diye anlatdim. cocuk aldirmayi gec 2 gunluk tanidim adamin altina yatmazdim. yani cocuk aldirip aldirmamaya bile dusmezdim…

  • allahdan bulmayesen
    11 Ocak 2010 | Permalink |

    size vallah küstim ne kadar pisliksiniz ahlınızı oynetmişsiniz yaa herun tem bi kazma yaaa onu beyenenler heralde harundan beter harunun üstüne kusmak ist
    iyorum ama görünüşe bakılırsa birileri kusmuş hrelde bu diziyiğ gıck kapan poh mantari beyenmeyen ise gozzurugort yaaaaaaaaaaa menyek herif

  • aysun
    12 Ocak 2010 | Permalink |

    yaaaa anlamiyorum bizim bi türk insanini nasil harun eda dersiniz yaaa iki gün tanidigin insanla iliskiye gir seni terk etsin bi kadin icin ve hala sev onu. beni terk eden insanla neden bidaha isim olsunki haydi onu gec ablasinin nisanlisi allah korusun sizin basiniza gelse nasil mutlu olabilirsiniz o adamla yaaa onu öperken berbaber olurken hicmi aklainaiza gelmicek ablaniz yuhhh derim valla kardes nedemek. bu kadar sacma bisey gormedim ya.bide eda diyorki sandiginiz gibi degil felan, ya 2 gün tanidigin birisiyle yattin oda ablanin nisanlisi cikti böyle yaparsan üvey kardesin bile cikar allah allah, biri yengesiyle, biri enistesiyle gencler nasil etkileniyor. en kotusude onayliyorlar onlarin iliskileri. insallah eda ile harun beraber olmadan dizi biterde edanin yanlis yaptini anlarlar.

  • ceylin
    13 Ocak 2010 | Permalink |

    yine sacmalıyorsunuz…Biz herkes enistesiyle beraber olsun.Herkes Ablasının kocasını ayartsın demiyoruz.Bu dizideki hersey tesaüdf sonucu olustu.Tekrar soyluyorum Eda Harun’u enistesi oldugunu bilmeden sevdi,birlikte oldu.Simdi ne yapmalılar?Hadi Eda Harun’u bıraktı.Hadi ailesi Harun’u sildi.Ya cocugunu napıcaklar onu da mı yok saycaklar.Yoksa Eda’yı sevdigi adamdan ayırıp kardesinden cocugu olan ustelik sevmedigi Melda’ya mı yakıstıracaklar.Eda ve Harun bundan sonra herseyi goze alıp bir aile kurmalılar.Cunki hersey olmus bitmis bunu degistiremzler.Nerey giderlerse gitsinler naparlarsa yapsınlar kader yine birlestirir onları.Cunki ortada kopamayacakları ortak bir bağları var.BEBEĞİ..

  • belcikali
    16 Ocak 2010 | Permalink |

    biz ne dersek diyelim sonuc degismiycek. bakalim gorelim dizi nasil ilerliycek nasil bitecek. eda enistesi oldugunu bilmeden birlikte oldu diyorsunda enistesi oldunu ogrendi anda ne yapti. olmasi gerekeni yapmadi hangi birini soylim konismim yine ayni seyleri. bastan sona hata dahada devam ediyo hata yapmaya yalan soylemeye. meldada hamileyse ne olcak peki iki kardes ayni adamin cocugunu tasiyo neler olacak kim bilir.

  • ceylin
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    melda onunla yatmadı bile o yine yalanın en buyugunu soyluyo.yakında bir yalan daha soyleyip hamileyim diycek.Melda yalansız ya…

  • ceylin
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    izleyipte anlamadıgınız nerden belli :) :) :) :) :) :)

  • belcikali
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    seninde izleyipte ters anladin nerden belli :) :) :) :)

  • yasemen
    19 Ocak 2010 | Permalink |

    avrupalı mısın ?? nereliysen bana bak madem sevmiyorsun izleme ve salak salak yorumlar yapma ben bu diziyi çok seviyorum eda ve harunuda çok yakıştırıyorum onların bir bebekleri var. Ve birbirlerini çok seviyorlar sende kapa çeneni otur diziyi de sevmiosan sus yorumda yapma …..

  • yasemen
    19 Ocak 2010 | Permalink |

    melde 29. bölümde hamileyim yalanı attıo atsın nereye kadar karnı çıkmıcakmı harun salak değil ya anlar ama biraz geç olur olan gene eda ve haruna olcak ama eminimki onlar ayrılamazlar

  • Anonim
    21 Ocak 2010 | Permalink |

    ben dizi seviyorum ve istedim zaman izlerim. diziyi sevdim icin edayla harunun yaptiklarini desdekledim anlamina gelmiyor. bende bu dizinin seyircisiyim ama sizin gibi sacma fikirler uretip sacma yorumlar yazmiyorum. onlar birbirlerine yakisiyorlar diye onlarin birlikte olmasini istemiyorum. eda harunu ne kadar seviyorsa meldada o kadar seviyor. ama siz hep edanin sevgisini goruyosunuz. meldanin harunun kazanmak icin turlu turlu yapti oyunlarida dogru bulmuyorum. dizide sevgiyi en cok hak eden sadece tolga. tolganinki gercek ask baska kimseninki degil.edayla harununki ask degil bencilik. 2 gunluk tanidin adamin altina yat coccuk yap sonrada buna ask diyin… NE KADAR SACMA….

  • belcikali
    21 Ocak 2010 | Permalink |

    ben bu dizi seviyorum ve istedim zaman izlerim. bu dizi seviyorum diye edayla harunun yaptiklarinin dogru buldum anlamina gelmiyor. sizin gibi sacma sapan yorumlar yapmiyorum hic olmasa gercekleri goruyorum.onlar yakisiyorlar diye birlikte olmalarini istemiyorum. edanin harunu sevdigi kadar meldada seviyor harunu. ama siz sadece edankini goruyorsunuz. melda icinde ne kadar zor. nisanlisini almaya calisan kardesi olmasaydi belki onada bu kadar zor olmazdi. meldanin harunu geri kazanmak icin yapti turlu turlu oyunlarida dogru bulmuyorum. kendini zorla sevdiremez. melda harun serefsizini hak etmiyor. aslinda bu dizide en temiz ask tolganinki karsilik bile beklemeden. ama tolga eda gibi ahlaksiz birinide hak etmiyor. kiz iki gunluk tanidi adamin altina yatsin cocuk yapsin ve sizde buna ask diyin. NE KADAR SACMA…

  • caner
    21 Ocak 2010 | Permalink |

    ya bu belçikalı madem izlemiyor bu dizi hergün bu sitede yorumu ne arıyor onu merak ettim

  • leyla
    22 Ocak 2010 | Permalink |

    illa birbirini tanimalarimi lazim annesinin anlayis gostermesi icin? sen kizinin enistesiyle gorusmesine goz yumabilirmisin? ondan cocugunun olmasiyla gurur duyabilirmisin? eda harunun kim oldugunu bilmeden yatti altina. sadece adini biliyordu BUMU ASK? sacmalamayin :)

  • AydaN
    25 Ocak 2010 | Permalink |

    LeyLa sana katılıyorum:D Çok saçmaLAmışlar

  • belcikali
    26 Ocak 2010 | Permalink |

    hemde nasil. onlarinki kabulenemiycek bisey. aski memnuda ayni adam amcasinin karisini ayarti ikiside birbirlerini sevdiler. dizide bunu acincak sekilde gosteriyorlar seyircileri etkiliyorlar ve bu olaylari normal goruyor genclerimiz. dizileri nasil uzatacaklarini bilmiyorlar normal olmayan olaylari normalmis gibi gosteriyorlar.bide huzunlu bi muzik koyduklarinda seyirciler kendilerini kaptiriyor….

  • Anonim
    05 Şubat 2010 | Permalink |

    yok canım biz salak mıyız???? askı-ı menunyla unutulmazı birbirinden ayıramayacak kadar..ikisinde gelisen olaylar farklı..lutfen bu farkı gorun artık !!!eda harunla enistesi oldugunu bile bile birlikte olsaydı o zaman hic kimse desteklemezdi bunu..bu cok acı ve cok ayıp bisey..cocugu olsa bile kabul edilemez.ama durum boyle degil..

  • sema
    19 Şubat 2010 | Permalink |

    harun bence ikisinde seviyor dur bence ensonu insalah harun ulcek

  • tatlı cdı eda
    28 Şubat 2010 | Permalink |

    bence eda ile harun bibirlerine çok ama çok yakışıyorlar, melda bir şeytan ve meldanın arkadaşı ve batu, harunun eniştesi çok gıcıklar hiçbirini sevmiyorum tek eda ile harunu çok seviyorum gerçek hayattada bibirlerini bulmuşlar ÖZLEM YILMAZ VE SERHAN YAVAŞ BİBİRLARİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR

  • eda: )
    13 Mart 2010 | Permalink |

    ya harun ve eda yı sewiorum dizi ekranda kalkarasaaaaaa çookk kötü olurum onlar mutulu olsun ve artık yagmurda doğsun yha :) saat :20:00a alsınsın okul var izlyemiyoruz:)

  • derya
    02 Mayıs 2010 | Permalink |

    dizide haklı haksız aranmıyor dizinin en başından beri seyredenler çok iyi anlayacaktırki kader insanları yapmak istemediği şeyleri yaptırıyor.gerçek değilmiki doğru olmadığını bile bile girdabın içine çekiliveriyorsun.kim isterki kardeşinin en sevdiği adama aşık olmasını bilmeden engeleyemediğin bir kader var ortada ve bu yüzden diziyi 1, bölümden itibaren biz seyredenler çok iyi anlıyoruz.bu yaşananlar gerçek hayatta neler oluyor.ne hikayeler ne kader oyunları var.bu dizideki yaşananlar sadece bir tanesini anlatıyor.eda melda harun hepsi haklı sadece kader bizim bile engel olamadığımız kesip atamadığımız gerçekler var.ne kadar engel olsanda.bu dizide aşkla mantık ortada ama aşk her zaman yeniyo ne kadar acı çeksendee.ortada yanlış var keder oyunu olan düzgün karakterdeki melda harun eda yaşadıklarının ağır yükünü fazlasıyla çekiyolarr.lütfen dizileri gerçek dünya ile hayal dünyasını karıştırmayalım.

  • mehmet daş
    08 Haziran 2010 | Permalink |

    bu harika bi dizi bi kere konusu süper iki kız kardeşe iki erkek kardeş inşallah hiç bitmez

  • nigar
    15 Aralık 2010 | Permalink |

    yha cokkk sewyrm ben bu dızıyı sakın bıtrmeyin .d.d.d.

Yorum yapin, fikrinizi paylasin!

Email adresiniz gizli tutulur. * ile isaretli alanlar zorunludur

Isim (Gerekli)
Eposta (Gerekli)
Yorumunuz :

*
= 4 + 3