Sakarya Fırat 1. Bölüm

1
2
3
4
5
6
7
8
9

Sakarya Fırat 1. Bölüm – 16 Aralık Çarşamba

Uzman Çavuş Osman Kanat, askerliği gönüllü olarak seçmiş ve görevini en iyi şekilde yerine getirmeye çalışan parlak bir askerdir. En zor operasyonların altından kalkan da odur… Devresi Cemil’le gittikleri ufak bir operasyon başarıyla sonuçlanır ancak bu operasyonun başarısı örgütü fena kızdırır…

Facebook'ta Paylas

139 Yorum yapildi

  • turgut
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    bu diziden çok etkilendim tekrar askerlik yap deseler seve seve yaparım vatan sağalsun

  • seda
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    çok güzel bi dizi olmuş.kesinlikle izlenmeli.bence yalan dolan aşk meşk dolu dizileri bırakılıp böyle türkiyenin gerçekleriyle dolu diziler izlenmeli…bizim askerlerimizin yaşadıklarının sadece belki bi zerresini anlatıyodur yani düşünün ki mehmetçik biz evlerimizde rahat olalım diye ne badireler atlatıyor…allah askerimizi korusun…

  • elma sekerı
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    dızıçok guzeldı, osman sınav ulkeye böyle guzel dızıler yaptıgııcın tskkrlr.

  • m.kasım ocak
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    cok şahane bir dizi olmuş reyting kurbanı olmaması için lütfen degişik bir günde yayınlansın.bu dizi cok tutacak bir dizi konusu ve cekimleri yönetmeninden yapımcısında herşeyiyle tam on numara olacak bir dizi ama lütfen reytinge kurban etmmek için gün olarak degişiklik yapın.teşekkürler bu dizi için

  • Anonim
    20 Aralık 2009 | Permalink |

    vatan sevgisiyle yanan kahraman mehmetçiklerimize emanet bü güzel türkiye HER ŞEY VATAN İÇİN KOANDO HASAN

  • mustafa67
    21 Aralık 2009 | Permalink |

    Türk askerinin gerçekleri ve vatanımızın hiç bir kuvvet tarafından bölünemeyeceğini daha nasıl anlatılır.
    Ellerinize,yüreğinize sağlık
    VATAN SAĞOLSUN

  • RADIKAL
    23 Aralık 2009 | Permalink |

    OGLUMLA BERABER BAKTIM(12 YASINDA). OGLUM DIYOKI DIGER KANALLARDA ÖYLE ASK MASK DIZILERI YAPACAKLARINA BÖYLE DIZILER YAYINLASINLARDA INSANLAR ANLASIN GERCEKLERI. GÖRSÜNLER PKK YI.
    DIYOKI BEN NE ZAMAN ASKER OLACAGIM. BENDE OSMAN UZMAN GIBI ASKER OLACAGIM BÜTÜN PKK LILARI TEMIZLEYEGIM

  • erhan ekinci?kars
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    olağan üstü bir yapım osman sınav a yakışmış zaten ondan da bu beklenir VATAN BÖLÜNMEZ

  • mehmet
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    şehitler ölmez vatan bölünmez! 1988/4 muğlalı ş:67 27,12,2009

  • bolukomandotugayıdiyorki
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    bu vatanı kimse bölemez kimsenin kücü yetmez

  • komando
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    ÇOK GUZEL DİZİ VALLA AŞKLI MEŞKLİ DİZİLER İZLEYENE KADAR İŞTE BOYLE DİZİLAR İZLEYIN DE MEHMETÇİK İN VATAN İÇİN NELER YAPTIGINI IZLEYIN GERÇEKLERİ ANLATAN DIZI HELAL OLSUN OSMAN SINAV

  • yunus
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    çok muhteşem bu vatanı bölmeye calışanlara ibret olsun.VATAN BÖLÜNMEZ

  • kel007
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    osman sinavdan bu beklenirdi hella sanaaaaaaaaaa

  • Anonim
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    harika bir dizi kaçırmadan izliyorum şehitler ölmez vatan bölünmez

  • sevcan ığdır
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    harika bir dizi kaçırmadan izliyorum şehitler ölmez vatan bölünmez

  • utku
    03 Ocak 2010 | Permalink |

    super ya

  • erdal kara
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    analar sizin gibi osmanlar doğurdukça, bu vatan şahlanır. alayına kapak olur hainlerin. emeği geçenlerin yüreğine sağlık

  • kemal öz
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    süper bir dizi en kısa zamanda filmin çekildiği yer olan ısparta atabey ilçesine gidip orda hepsiyle tanışacağım muuakak

  • kemal öz
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    banada bi rol verirlermi acaba ama terörist öldürmek için olsun ben onu çok harika yaparım önceleri işm oydu çünki

  • KILIC diyorki
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    çok begen dim defalarca izledim ilk iki bölumu duygulandım emeği gecen herkese cok teşekkür

  • mustafa ali
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    inşallah bu diziyi kürt kardeşlerimide izliyordur….Unutmayın biz kardeşiz…Ve hep öyle kalacağız…

  • fatih
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    ne kadarda gerçekler anlatılmasa dizi biraz olsun gerçege uygun olgu için teşekür ederiz

  • dadaş 0025
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    iman dolu mehmetcıkler var oldukca peygamber ocaği askerıye bakı kaldikca analar böyle aslan doğurdukca bu milet catişmalardeyıl cihanı harbı bile kazanır

  • merve
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    ben hayatımda böyle bir dizi görmedim.Tayanç Ayaydın ı çok beğeniyorum. Kaç kere tekrar tekrar izledim yine de hevesimi alamadım.2. bölüm çok hoşuma gitti. Her izlediğimde duygusal biri olduğum için ağlıyorum.Böyle bir dizinin yönetmeni olduğu için Osman Sınav a çok teşekkür ediyorum.hiç bir zaman bitmez inşallah.inşallah Tayanç Ayaydın ile tanışırım.Keşke herkes trt 1 i izlesede bu diziye hayran kalsalar.iyiki bu dizide Tayanç Ayaydın oynuyor.Osman ile Nihan birbirlerine çok yakışmışlar.

  • merve
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bugün inşallah 3. bölümünü izlerim

  • jandarma komando hasan bahce
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    sevgili arkadaşlar bugün son izin günüm tekrar gidicem hakkari yüksekovaya yarın şu dizide yaşanan olaylar inanın bana yaşamış biri olarak söylüyorum hepsi gercek insan aynı tastan ekmek yediği insanı aynı bu şekil sırtında taşıyor… her ne olursa olsun ÖNCE VATAN. VATAN SAĞOLSUN… jan.er hasan BAHCE… izleyelim ve nasıl rahat uyuduğumuzu görelim….

  • eng_91
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bu kadar güzel bir film olamaz allah vatanımzı ve türk askerlerini korusun 33

  • bünyamin kumtepe
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bu filimde emeği gecen herkese tesekür ederim cok güzel olmuş inşallah yayınınız hep devam eder bu zaman da böyle etkileyici filim demek icimden gelmiyo cünkü hayatın gercekleri allah herkesin yardımcısı olsun hayırlı yayınlar dilerim herkese iyi aksamlar bende komondoydum cünkü biliyom olanları

  • Şükrü Erdem
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bir dizi bu kadar güzel olur. tüm emeği geçenlere teşekkürler

  • ufuk
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    bu ne yaaaa.Harikasinizz ne diyeyim.Ben 14senedir yurt disindayim,ama gine geldeseler askere gelirim sizlerle gururlaniyorum.Bura walla askeri unifofmayla dolasasim geliyo sewgilerle harikasinizzz.

  • burcu
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    çok güzel bi dizi olmuş bazı kişilerde para öder askere gitmez böyle işmi olur

  • enes 2010 subat askerr
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    ya abı cımm bır dıızıı bu kadar guzel olur ılk defa bır diizi için agladım

  • ERTAN TEKİN
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    korku nedir bilmeyiz
    biz dağların erleri
    yuva yaptık göklere
    baş döndüren yerlere
    engel tanımaz aşarız
    yüce engin dağları
    el verip uzanırız
    mor siyah bulutlara
    ben TÜRK KOMANDOSUyum
    düşmanı çelik pençemle ezerim
    her yerde ben varım
    havada,karada,denizde
    çölde,batakta,çatakta
    vatan toprağında
    her zaman ve her yerde
    ben varım KOMANDO
    allah türk komandosunu korusun

    AMİN…

  • ERTAN TEKİN
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    yönetmenler:

    abidik gubidik şeyler yapacağınıza azda olsa örnek alın vatan için sizde bişiler yapın

  • ERTAN TEKİN
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    sen şu an evinde rahat uyuya biliyorsan bunu MEHMETÇİKe borçlusun

    VATAN SAĞOLSUN

  • 0606ali
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    tek kelimeyle muhteşem

  • yakup balcı
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    çok güzel bi
    dizi olmuş doğunun gerçek yüzü gazilerin gerçek yaşadığı olaylar dizide emeği bulunanlara teşekkürler
    güney doğu GAZİ si
    YAKUP BALCI

  • tursel
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    aynı karakol aynı dağlar aynı çatışma yeniden yasadım o anı mavi bere helal türk askerine teşekkürler osman sınav

  • İsmail
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    Bir İsimsiz Kahraman olarak Osman SINAV’ ın bu başarı çalışmasından dolayı ve bizleri konu ettiği için teşekkür ederim. Allah tüm vatan borcu ödeyen ana kuzularını korusun ve onları sevdiklerine analarına bağışlasın. Artık hiç bir ocak sönmesin hiç bir yürek dağlanmasın temennimiz bu ancak burası mezapotamya tarihi kanla yazılmış topraklar gerekirse bizde TÜRK JANDARMASI olarak kanla destan yazarız Allaha emanetsiniz…

  • CAVİT TEPE
    10 Ocak 2010 | Permalink |

    Gidilecek son duraktır bu alemde bu Vatan,
    Türk yüreğidir,sonsuza dek,sinemde atan,
    Şehit kanıyla sulandığı için, rahat uyuyor atan,
    Şehitlik sevdasıyla ta yürekten yanmışız,
    Bitmeyen sevdadır Vatan,devam eder bilmişiz.

  • asikomutan
    10 Ocak 2010 | Permalink |

    dizide emegi gecen herkese yürekten saygılarımızla süper üstü bir film .ayrıca bütün vatansever uzman çavuşları bu vatan uğruna seve seve can vermeye hazırdır.

  • hüseyin dindar
    11 Ocak 2010 | Permalink |

    tek kelimeyle cokgüzel olmuş harkeze teşekkürler selamlar

  • ASKER DELİSİ
    12 Ocak 2010 | Permalink |

    askerlere hastaym çünkü onlarn içinde sevdiğm var film süper allah hepinizi korusun AMİN

  • Burhan
    12 Ocak 2010 | Permalink |

    Beni hayrete düşüren., Saatlerce çatışma oluyor, Yüzbinlerce mermi atılıyor, hatta havanlarla saldırılıyor n gariptir ki tugaydan, taburdan yardım gelmiyor, gelemiyor. kimse duymuyor duyamıyor. (Aman n olur baksana santral bile vuruldu demeyin o mazeret olamaz) Bu soruma mantıklı bi cevap verecek orda görev yapmış komutan vardır… Bi filim bi ortam bu kadar güzel anlatılır. Emeği geçenlerin hepsine teşekkürler…

  • hamza
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    super olmus gelesekte kı halımı goruyorumm terorıstler korksun benden

  • akif çömez
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    yapdıgınız dizi valla çokgüzel teprikler

  • harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Çağatay
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    ya bu osman sınav kadar türkiyenin nabzını tuttan 1 tane bile tönetmen yok.

  • alperen
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    çok gzl bi dizi bizde herkez seyrediyor bnde dahil osman kanata özeniyorummm yaşım 12 bnde öle asker olucam

  • ahnet
    14 Ocak 2010 | Permalink |

    çok iyı bır fılım

  • ERDAL KARA
    15 Ocak 2010 | Permalink |

    SAYIN OSMAN SINAV İLERİKİ BÖLÜMLERDE, BU KAHRMANLARA POLİS ÖZEL HAREKAT KAHRAMANLARINI DA EKLESEK DİYORUM. TADINDAN YERMEZ. NASIL!!!!!!

  • MURAT OZAN
    15 Ocak 2010 | Permalink |

    özel harekatcı kardeşlerimizide sonraki bölümlere eklerseriz en iyinin, en iyisi olur

  • şener
    15 Ocak 2010 | Permalink |

    elıne sağlik

  • kaymakçılı ali
    16 Ocak 2010 | Permalink |

    bence süper ama maç falan oldumu geç başlıo o zaman bakamıyorum maç yerine o dizi dlsa mükemmel olur:)

  • ömer coşkun
    16 Ocak 2010 | Permalink |

    güneydoğuda askerlik yapıyorum ve gururluyum bitmesin diye şafakbile saymıyorum

  • naziye
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    cok guzel bır dızı televızyonun basında gozumu kırpmadan seyredıyorum.baslama muzıgı fılan harıka elınıze saglık

  • sezgin
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    ankara da askerlik yapıyorum asker olduğum için gurluyum ama çeşke doğuda askerlik yapsaydı şuan doğuya gönderseler hiç düşünmeden giderim ama nasip burasıymış dizi gerçekden çok güzel herkezin izlemesini isterim

  • yesemin
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    45 yaşında bir kadınım o karakoldayım her izleyişimde diziyi keşke alsalar bizide hemen giderim cepheye saniye düşünmem.

  • KOMANDO.EREMEHMET ALİSADIÇ
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    VATANNAMUSSTUR VE BU NAMUSUMUZU KIMSE GEÇEMEZ….. HAKKARİ YUKSEK OVA TANKCI

  • UŞAKLI ERHAN
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    TÜRKİYENİN ACI GERCEKLERİNİ ORTAYA ÇIKARTIĞINIZ İÇİN TÜRK ASKERİNİN BÖLÜNMEZ BIR BÜTÜN OLDUĞUNU TÜM DÜNYA BİLSİN Kİ HEPİMİZ MEHMETCİĞİZ HER SEY İÇİN TEŞEKUR EDERİZ …..TSK İLE GURUR DUYUYORUZ. VATAN SAĞ OLSUN

  • ramazan ay
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    yönetmen osman sınava tşk ederim onada bu ykışırdı helal olsun herkes bilsin anlasın pkknın çirkefliklerini her ne olursa olsun şehitler ölmez vatan bölünmez 73|1 askerdim vanda alsınlar yine giderim olmazsa bu dizide seve seve oynarım her emegi geçenlere tşkler emeginize yüreginize saglık

  • murat
    17 Ocak 2010 | Permalink |

    sırnakta askerlık yaptım gerceklerı anlattım ama mılletımız halen uyanmadı uyan artık turk mılletı gerceklerı bu dızı gosterıyo pkk ıle pazarlık nedemek hepımız mehmetcıgız 1 oluruz 1oo dırılırız

  • GZDE
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    gerçekten süper ötesi anlamlı bir dizi olmuş bayanlar oturup boş evlilik programı veya boş diziler izleyeceğine bizim için savaşan canını feda eden askerlerimize dua edelim hergün gece veya gündüz kafamızı yastığa rahat koyabiliyorsak uyuyor isek bunu türk askerimize borçluyuz bunların hepsini TÜRKLÜK YAŞAYACAK ASLA ÖLMEYECEK Kİ böyle askerlerimiz olduğu sürece yaşatacaklarrrrrr yok böyle bişe bayan olmama rağmen asker olmak istiyorum fevkalade bir dizi olmuşşşş böyle askerler canını feda ediyor vatanı için KURBAN OLURUM SANAAAAAAAAAAA ASKERİM…….!

  • Savaş
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    Sayın Osman Sınav Annenizden emdiğiniz sütün helal olduğunu yapmış olduğunuz eserlerinizden belli etmektesiniz . Allah razı olsun sizden ve yolunuz her daim açık olsun . İMANSIZ VATAN , VATANSIZ İMAN MÜDAFA EDİLEMEZ .ve bu imanı Ataya, Bayrağa Vatana saygıyı ve sevgiyi çok güzel işlemektesiniz . Budur işte…….

  • KOMANDO
    18 Ocak 2010 | Permalink |

    SEHİTLER OLMEZ VATAN BOLUNMEZ YAKINDA BENDE ASKERİM İNŞ DOGUDA YAPARIM ASKERLIMI VATANA CANIMI SEVE SEVE VERMEYE HAZIRIM

  • ÇATLI KARA
    19 Ocak 2010 | Permalink |

    SLM CANLAR OFFFFFFF OF NASIL ANLATAYIM ICIMDEKİ SEVDAYI GABARAMI CIKSAM CÜDÜDENMI HAYKIRSAM IZLADIKCE FILIMI GÖZUMDEN GECIYOR ASKERLIK ANIM BIR ŞERIT GIBI BEN YINE HAZIRIM VE DAİMADA HAZIR OLACAM BU VATAN ICIN BU BAYRAK ICIN AYNI YERDE DÜŞMANLA CATIŞMAYA BIR CANIM VAR ODA KURBAN OLSUN VATANAAAA RABBIM MEHMETCIK GARDAŞRIMI KORUSUN Dadaş Çatlı Kara Slm ülkeme NEMUTLU TÜRKÜM DIYENEEE.

  • ergün kaya
    19 Ocak 2010 | Permalink |

    Bu flimi seyredipte ağlamamak mümkün değil ben hem seyrederken hem yazarken çok duygulandım evimiz,de ailemiz,le huzurlu mutlu bir şekilde yaşıyorsak uyuyorsak bunları mehmetçiklerimize borçluyuz vatanımızı vatan yapan bayraktır bayrağımızı bayrak yapan üzerindeki kandır kanımızda canımızda bayrağımıza vatanımıza feda olsun yüce rabbim şu an vatani görevini yapan bundan sonraki yapacak olan bütün mehmetçiklerimizi düşmanlardan ve kör kurşunlardan korusun ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEE

  • the market
    19 Ocak 2010 | Permalink |

    Defalarca bikmadan izliyorum ve her seferinde göz yaslarimi tutamiyorum.Iste hayatin icinden gercek bir kesit. Pahalli arabalar, lüks evler,san söhret anlatan diziler,mutlu azinligi,bu dizi ise “Türkiye”yi ve “Kahramanlar”ini anlatiyor. Helal olsun diziye emegi gecenlere ve helal olsun kahramanaskerlerimize. “Ne mutlu Türküm diyene”…

  • mantık
    21 Ocak 2010 | Permalink |

    orada bir mantık hatası var özellikle yardım konusunda
    telsiz vuruldu? olmaz benim bildiğim telsiz-iletişim bir briliğin herşeyidir ve camın önüne konmaz iyi korunur.
    ve osman kanat filmde cep telefon u ile birliğin ortasında ısparta ile konuşuyordu fakat nedense çatışmada cep kullanıp yardım neden istenmedi telsiz vurulduktan sonra? yoksa yaratıklarda jammer vardı (olabilir abd vermiştir:)
    askerler özellikle komando asla arazide ördek yavrusu gibi gitmez yani

    karakol biraz gerçekçi olmalı vs

  • GÖKHAN UZEL (YOZGATLI)
    21 Ocak 2010 | Permalink |

    GERCEKTEN ZEFK LARAK IZLIYPORUZ BUTUN AYLE BIREYLERI BU DIZIYE ODAKLANARAK ACI SEVINCI … DAHA SAYMADIGIM BIOR COK SEYI ANLATIYOR ISTE TURK ASKERI ISTE …PKAKA KÖPEKLERI FARK BURADA BIRDEYIL BINDEYIL HERGUN YAYINLANSA BIKMADAN ISLERIZ. ISTE TURK OLMANIN BUYUK GURURU.SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLUNMEZ

  • elif ceren
    25 Ocak 2010 | Permalink |

    tek kelimeyle süper… saçma sapan diziler izleyerek kaybettiqim zamanı qösterdi bana. askerlere qüwenin kaybedilmeye çalışıldıqı bu qünlerde tam oturmuş dizi. elinize saqlık…

  • mesut deş
    26 Ocak 2010 | Permalink |

    çok güzel filim asker filimi vatan safolsun herkez izlesin filimi ben hiç kaçırmıyorum hep izliyorum bende asker gitcem onu için izliyorum sehitler ölmez vatan bölünmez

  • İbrahim Yavuz
    26 Ocak 2010 | Permalink |

    Elinize yüreğinize sağlık tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum bu zamanda böyle bir şeylere ihtiyacımız vardı,çok duygulandım ne diyeyim tek kelimeyle süper bişey olmuş tekrar tekrar teşekkürler.

  • fatih
    26 Ocak 2010 | Permalink |

    mukemmel bır dızı

  • ali
    27 Ocak 2010 | Permalink |

    tsk ederiz osman sınava türk askerini yüceltecek bir dizi yabmiş … her zamn guru duyduk mehmetcikten her zamn da gurur duyacaz … kürtü türkü lazı cerkezi ve bütün 70 milyon insanımızı hiç kımsenın güçü uetmez ayırmaya… bu oyunu milletce heb beraber cözecez insallah …HER SEY VATAN İÇİN … HER SEY VATAN İÇİN….

  • melik
    27 Ocak 2010 | Permalink |

    çok güzel bir dizi türkiye,de bundan iyi başka dizi yok. tebrik ederim
    vede böyle bir dizi yaptığınız için teşekkür ederim.

  • melik
    27 Ocak 2010 | Permalink |

    vede osman sınava teşekkür ederim. oynuyan kişilerede teşkkür ederim.özelikle dizi deki adıylan osmanada teşekkür ederim…hayranınızım…her zaman izliyorum…

  • osman kayacan
    27 Ocak 2010 | Permalink |

    gerçekten çok etkileyici bir dizi çok beyeniyoruz başarılarınızın devamını dilerim….

  • şeyda
    28 Ocak 2010 | Permalink |

    çok güzel bir dizi gerçektenn…her zaman seve seve izliyorum saçma sapan diziler izleyeceğimize böyle diziler izlemeliyiz bence her zaman çarşamba günlerinin gelmesini istiyorumm bu yüzdendee osman sınava teşekkür edip başarılarının devamını dilerim

  • ülkü
    28 Ocak 2010 | Permalink |

    ellerinize sağlık osman sınav

  • ÇATLI KARA
    29 Ocak 2010 | Permalink |

    KURŞUN ADRES SORMAZ MEHMETCIKLER ÖLÜNMEZ TÜRK BİLETİ BÖLÜNMEZ HATALAR ASLA AMA ASLA AF EDILMEZ OSMAN BABA CEKINMEZ YİĞITLER GİBİ GİBI OSMAN.LİDIR BUDA OSMAN SINAVIN AYRIMCILIK YAPANLARA HAYAT SINAVI DERS ALIN SENARYODAN saygılar yönetmenım slm lar türk milletim deli dadaş Çatlı kara_?

  • komando
    29 Ocak 2010 | Permalink |

    dizi süper ama askeri çok aşalanılıyor nedenmi yapmış oldukları dag eyıtımı çok şaçma tererüst yanından geçiyo askerı öldürüyo bonba atıyo ses yokk tekrar dıyorum dızı super ama bazı bölümler saçma gerçekten ama elınıze saglık o daglar benım daglar ahh ben olcam orda

  • ZeHrA
    29 Ocak 2010 | Permalink |

    Tv ekranlarında ailecek izleyebileyecegimiz ve türk askerimizin yiğitligini,korkusuzluğunu kimselere unutturmamak adına sürekli ekranlarda gözlerine gözlerine sokacagınızdan dolayı teşekkür edecektim sizlere fakat bu bölümü izleken çok sinirlendim izleyenler söylesin lütfen sizce türk askeri böylemi derenin orda terörüstleri gönderiyorlar askerler açıkta mevzi alan siper alan yok hepsi ulu orta iş yapıyor,katiller kimse bişey yapmadan gidiyor oh ne ala. bence askerlerimizi çok rencide etmişsiniz TÜRK ASKERİ bukadar acemimi,plansızmı,disiplinsizmi soruyorum sanki orda mahalle çatışması oluyor çok rencide oldum kendi adıma.ZEHRA K.

  • RASİM ÖZBEK
    30 Ocak 2010 | Permalink |

    BU DİZİYİ SEYAREDNLER GERCAKTEN SEYRETSİN ANLAMILI BİR DİZİDİR

  • RASİM ÖZBEK
    30 Ocak 2010 | Permalink |

    AMA YOK BEN ÖYLESİNE SEYREDİYORUM DİYORSANIN SİZ BİLİRSİNİZ BEN ÇOK ANLAMLI VE GELİYOR

  • ÇATLI KARA_?
    31 Ocak 2010 | Permalink |

    GERCEKLER ACI OLUR AMA ANLAYANA ZATEN ANLAMYAN ŞEREFSIZ DUNYANIN KALEKTERSIZ INSANLARIDIR ANLAYANLARSA ŞEREFIYLE BU ÜLKEDE VATANI ICIN BAYRAK ICIN TOPRAK ICIN CAN VEREN GENC YIGITLERIMIZDIR BU BÖYLE BILINSIN KI ASLA AMA ASLAAAAAAA KIMSELER SÖYSÜZLAR BIZI ASLA YILDIRAMAZ GERECEKLER İŞTE osman babanın YORUMUYLA ORTADA CAKAL SÜRÜSÜNE KURTLAR YEM OLMAZ OLMAYACAKTAAAA_? deli dadaş. saygılar osman babaya slmlar azız türk mıletıne ÇATLI KARA???

  • kerım kartal
    02 Şubat 2010 | Permalink |

    ben boludanyazıyorum bu vatanı üç beş tane ermeni bozması bolecekse hicksura bakmasınlar biz bu topraklarda yaşadıgımız surece biz bu vatanı kimseye boldurtmeyiz sıkıyorsa boluya geredeye tırabzona ankarıya eedirneye ve turkıye cum hurıyetıne gelin de gorun ben burdan pkkya şunu dıyorum amerıkanın arkasına sıgınsanızda ermenilerin arkasına sıgınsanızda barzanını arkasına sıgınsanızda biz osmanlı torunlarıyız bu toprakları parayla almadık kanla aldık gerekirse yine kan veririz gerekırse amerıkayıda kuzey ırakıda bu pkk ların arkasında kım varsa onlarıda onların helakı olur şehıtler ölmez vatan bölunmez bolu byinden tum mehmecıklere slm bu dızı gercekten harıka olmus

  • asker
    03 Şubat 2010 | Permalink |

    mutlaka izleyin

  • komando
    04 Şubat 2010 | Permalink |

    beni sene 1990 daki anilarimi tekrar yasattiginiz icin tesekkur ederim

  • ENES
    09 Şubat 2010 | Permalink |

    süper bir dizi

  • bedir
    09 Şubat 2010 | Permalink |

    ben bı zamanlar uzman çavuştum ve bu sakarya fırat dızısını seyredınce bende hakkarıde kı uzmalık gunlerımı hatırlıyorum çok duygulanıyorum ellerıne saglık osman sınav

  • g.tosun
    11 Şubat 2010 | Permalink |

    zehra hanım bir bayan olarak dizinin sacmalıklarına sinirleniyorsa ,biz dagların erleri kendimizi camdan atlıyız.eyvah son bölüme bak zerzavatcı intahar bombacısı kapuskalar elde vurulan ateşleme dizenegi tekrar aynı kapuskalar ve zerzevat mutfaga, telefon ileuyarı ip ucları onlarıda cözüyoruz,sonra bomba düzenekli kapuskalar bölge sorumlusuna iade.defalarca yazdım taşlar ile cevrili en üstte 1 sıra kum torbası cevre güvenlik mevzileri taştan mevzi olurmu diye KUM TORBASI KUMtek türkiye,

  • komando başkale
    11 Şubat 2010 | Permalink |

    bu dizi inanılmaz bi kalitede her hafta izlediğim zaman askerlik günlerimi hatırlıyorum devamını sabırsızlıkla bekliyoruz

  • elazığlı@23_gakkoş
    14 Şubat 2010 | Permalink |

    elazığ danım ben bunu hic kacırmıyoruz elazıg buna kılıtlenmiş herkez izliyor sakarya fıratı hıc kacırmam elazıglı 1:kutlar vadisi 2:sakarya fırat 3:arka sıradakıler izlerim elazıga slm lar elazıglılar yorum yapalım

  • ogrmeh(mehmet yılmaz)
    18 Şubat 2010 | Permalink |

    Süleyman Çobanoğlu bu senaryoyla zirve yaptı. Eee Osman Sınav için zaten söylenecek birşey yok. Şimdiye kadar bütün yapımları zirveye çıkmayı başardı. Birlikteliğin yeni ve kaliteli yapımlarla devamını dilerim.

  • ENES
    19 Şubat 2010 | Permalink |

    sakrya fırat çok güzel ve inandırıcı bir film olmuş ben çok beğendim

  • ENES
    19 Şubat 2010 | Permalink |

    ama daha iyi bölüm lerinizi bekliyoruz

  • ENES
    19 Şubat 2010 | Permalink |

    HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • ümit kılıç
    01 Mart 2010 | Permalink |

    tekkelimeyle HARİKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • ilker
    03 Mart 2010 | Permalink |

    varya bu süper bir dizi zaten internette yayınlandığını duyunca çıldırdım sabahtan akşama kadar 10 bölümünü de izledim 😀

  • ahmet ç
    03 Mart 2010 | Permalink |

    anlasınlarki vatan ne demek anlasınlarki bayrak ne demek anlasınlarki bu vatanı kimse bölemez filimde emeği geçen tüm arkadaşlara teşekürler

  • murat
    04 Mart 2010 | Permalink |

    ben sırnak senobada askerlık yaptım ınanın bu turkıyenın gerceğı hepsını yasadım emeğınıze sağlık

  • zaza bayrampaşalı baglar caddeli
    04 Mart 2010 | Permalink |

    harika olmuş bu diziyi izliyince tullerim diken diken oluyo osman sınava saygılarımı sunarım

  • zaza bayrampaşalı baglar caddeli
    04 Mart 2010 | Permalink |

    ben bitlisliyim artık bitsin bu türk kürt ayrımı yeter artıkkk ben kürdüm kürt demek pkk demek degildir onun için barriş istiyoz artık bir devlet varsa oda bu devlettir baska devlet olamaz bir vatan varsa başka vatan olamz hepimiz bir bayrak altında yaşıyoruz BEN DAHA ASKERLİK YAPMADIM SIRAMI BEKLİYORUM ALLAH KISMET EDERSE 1990*2 TERTİBİM ASKERE GİTMEK ÇOK İSTİYORUM KAHROLSUN PKK ….. AMERİKANIN ARKASINA SAKLANIYORLAR NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE BİZLER VAR OLDUKÇA BU VATAN BÖLÜNMÜZZZ ALAYINA ÖLÜMÜNE BAYRAMPAŞALIYIZ ÖLÜMDEN KORKSAYDIK PAŞALI OLMAZDIK İSTANBULLLLL

  • zaza bayrampaşalı baglar caddeli
    04 Mart 2010 | Permalink |

    KORKU NEDİR BİLMEYİZ
    BİZ DAĞLARIN ERLERİ
    YUVA YAPTIK GÖKLERE
    BAŞ DÖNDÜREN YERLERE
    KARADA HAVADA DENİZDE
    BATAKTA ÇATAKTA ŞIRNAKTA
    GABARDA CUUDİDE
    KOMANDOLAR OLAMAZSIN
    YAAAAAAAAHHH
    ALLAH KORUSUN SAOLLLL
    ZALOOOOO??*

  • ahmet sumbul
    05 Mart 2010 | Permalink |

    bu dızıye yorum yazan gercek turk vatandaslarına,bayragını ,topragını,mılletını,vatanını ve askerını cok seven herkese cok tesekkur edıyorum.yorumları okuyorum bır vatandas dıyorkı allah sızı korusun,amın.bu ne demek bılıyormusunuz.ıbadetını yapanda yapmayanda bu ulkeyı bu topragı,bu bayragı ve bu degerlı vatan bekcısı askerı cok sevıyor.lutfen son zamanlarda yapılmak ıstenen orduyu ,yargıyı,mılletı karalama kampanyalarına aldanmayalım.bu ulke eger bunca yıldır ayakta kaldıysa guclu ve kararlı ordusu sayesınde kaldı.bu dızıye yorum yazan herkesı sevıyorum,cunku bu ordu bızım ve bızı korumak uzere buyuk onder ataturk tarafından kuruldu.saygılarımla.

  • sabutay
    11 Mart 2010 | Permalink |

    Allahıma ne fılm yapmıssınız Allah sızı ınandırsın yanı kurtlar vadısını bıle gececek bır dızı bu dızı ınsallah askerlerımız de evlerımızee bole subayların assubayların elınden gecerek gelırler butun askerdekı genclerımıze hayırlı teskereler sızede hayırlı yayınlar yenı bolum ne zaman n

  • berk
    12 Mart 2010 | Permalink |

    en büyğk asker bizim askerr …

  • ahmet
    16 Mart 2010 | Permalink |

    türk askeri

  • EFLAL
    17 Mart 2010 | Permalink |

    GERÇEKTEN SÜPER Bİ DİZİ.KESİNLİKLE HİÇ Bİ BÖLÜMÜNÜ KAÇIRMADAN İZLİYORUM

  • sertaç
    17 Mart 2010 | Permalink |

    türkiyenin gerçek yüzü bu işte bizler bi çok kanallarda çok saçma dizileri izleyip ocuklarımıza izletmek yerine böyle türkiyenin gerçek olaylarını anlatan dizilerini izletmemiz gerekiyorki türkiyenin nasıl bir ülke oldugunu ve bu vatanın 3 kuruşa alınmadıgını onlarada anlatmamız lazım ve bu düzü ön ayak olabilir yapanlarınn ve oynayanların yüregine emegine saglık…

  • kahraman maraşlı
    18 Mart 2010 | Permalink |

    kahramanlıkgın yazılması kolay olmadı hiç bir zaman. biz türk evladıyız omuz omuza carpışırız TÜM ORDUMUZU BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN DAĞLARIN ASLANI KOMANDO

  • kahraman maraşlı
    18 Mart 2010 | Permalink |

    OSMAN SINAV ABİMİZİN BAŞARILARININ SÜRMESİNİ TEMEN Nİ EDERİZ

  • ayşe
    19 Mart 2010 | Permalink |

    çok yürekli olmuş ne diyeyim yüreğinize sağlık.

  • ahmet
    19 Mart 2010 | Permalink |

    emegine sagilik osman baba yürekten tebrik ederim sen gercekten türkiyenin gerceklerini anlatmisin osman bababa tüm genclerimizin mutlaka izlemesi gereken bir dizi bu dizide emegi gecen herkeze ve degerli oyuncularimiza sonsuz tesekür ediyorum tabiki burada en büyük tesekürü:TRT.ye borcluyuz sagolasin .TRT iyi ki. sen varsin bugüne kadar izledigim en güzel dizilerden biri…

  • ayşe
    20 Mart 2010 | Permalink |

    tebrikler harika olmuş…

  • EFLAL
    23 Mart 2010 | Permalink |

    ŞİMDİ ASKER OLMAK VARDI BE! KEŞKE ERKEK OLSAYDIMDA BİTANEDE BEN SIKSAYDIM O ŞEREFSİZLERİN BEYNİNE!!!

  • EMRE
    25 Mart 2010 | Permalink |

    UNUTTUĞUMUZ DEĞERLERİ HATIRLATTIN BİZE OSMAN ABİ. RABBİM RAZI OLSUN SENDEN. HERKES BİR ZEVKİN PEŞİNDE GEZERKEN KİMİSİ BARDA KİMİSİ PAVYONDA KİMİSİ DİSKODA KİMİSİ BİLMEM NERELERDE… DİN NEDİR KİTAP NEDİR VATAN NEDİR NAMUS NEDİR HİÇ BİLMEDEN ALDIRMADAN ZEVKÜ SEFAYA DALANLAR VARKEN… AMA BİRİLERİ VARKİ ÖYLE KAHRAMANLAR VARKİ ÖYLE YİĞİTLER VARKİ, ONLARA CAN KURBAN… AHİRETE GÖÇ EDEN ŞEHİTLERİMİZ RUHLARINIZ ŞAD OLSUN.. BİRDE YAŞAYAN ŞEHİTLERİMİZ VARKİ BİLEĞİNİZE KUVVET YÜREĞİNİZE KUVVET RABBİM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.. AZ KALDI SABREDİN YİĞİTLER. BU VATAN ÜZERİNDE OYUN OYNAYAN ŞEREFSİZLERİN SONUNA AZ KALDI.

  • ahmet can guller
    30 Mart 2010 | Permalink |

    poyraz timinin oyunu buysa gerçeği nasıldır

  • mahmut yiğit
    07 Nisan 2010 | Permalink |

    osman sınava teşekür şuanda dizi seyrediyorum cok duygulandık ev halkıyla tek kelimeyle süper olmuş şimdiye kadar sürekli seyrettigim tek dizi sakarya fırat emeği gecen tüm insanlara teşekür

  • MÜMIN VARDAR
    09 Nisan 2010 | Permalink |

    ben sakarya firati cok duygulanirim ne mutlu türküm diye TÜRKIYE ALLAHIN izniyle bununda üstesinden gelicek VATAN SAG OLSUN kanimizin son damlasina kadar savas siriz er TÜRK ASKER dogar.

  • deniz berkay
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    bu şu ana kadar izlediğim en mükemmel bir film

  • selim polat
    25 Nisan 2010 | Permalink |

    bir asker olarak yaptıgınız dizinin hakını verdiginizi duşunuyorum biz türk askeriyiz bize engel zorluk işlemez

  • EFLAL
    10 Mayıs 2010 | Permalink |

    YA NİYE GEBERTMEDİLER O KÜPESİZ NECLA BOZUNTUSUNU! DAGITSALARDI Bİ BEYNİNİ! YAKALADINMI O ŞEREFSİZLERDEN SIKACAN BEYNİNE DİYE GEBERECEK…

  • sınır kartalı 89/2
    13 Mayıs 2010 | Permalink |

    uyan türk evladı uyan 5 kupona alınmadı bu vatan
    dağdaki 3 5 sırtlan sürüsü tutturmuşlar bir kürdistan türküsü
    devamını demiycem küfür içerikli anlayan anlasın dağcı kom çvş erdem

  • EFLAL
    13 Mayıs 2010 | Permalink |

    bitirsinler artık şu terörü! yeter artık şehit vermeyelim!

  • mustafayaman
    22 Mayıs 2010 | Permalink |

    çok harikabirdizi budiziyi hiç kaçırmıyorum çokda etkiliniyorum vataniçin canım fedaolsun

  • can
    02 Haziran 2010 | Permalink |

    Bu filim çok güzel.Rekor kıracak bence

  • UTKU 35
    03 Haziran 2010 | Permalink |

    BEN BU DİZİYİ 2 NCİ BÖLÜMÜNDEN BERİ TAKİP ETMEKTEYİM.HER BÖLÜMDE İSİMSİZ KAHRAMANLARIN YANINDA HİSSEDİYORUM KENDİMİ ÇÜNKÜ BENDE ESKİ BİR TÜRK KOMANDOSUYUM. EN ÇOK KOMANDO ANDI ESNASINDA ÜRPERİP O ANDA GÖREV YAPTIĞIM BÖLGELER HATIRIMA GELİYOR VE ÇOK DUYGULANIYORUM.
    SAYIN OSMAN SINAV’A BÖYLE BİR PROJEYE İMZA ATTIĞI İÇİN AYRI BİR PARAGRAF AÇMAK İSTİYORUM ZATEN O KURTLAR VADİSİNİ ÇEKTİĞİ ANDAN BERİ BENİM İÇİN HEP BİR NUMARA
    YALNIZ BU ARADA ŞEHİTLERİMİZİ UNUTMAYALIM GAZZE İÇİN YÜRÜYEN KALABALIKLARI SÖZDE ERMENİ OLAN KANSIZ AYDINLARIMIZI ÖZELLİKLE BEDRİ BAYKAM VEYA LALE MANSUR GİBİLERİ DE MEYDANLARA BEKLİYORUM.
    BİZİM ÖZ KARDEŞİMİZ FİLİSTİNLİLER DEĞİL KUZEY IRAK’ TA ZULÜM GÖREN TÜRKMENLER İLE AZERBAYCANIN DAĞLIK KARABAĞ BÖLGESİNDE İŞGAL ALTINDA YAŞAYAN AZERİ TÜRKLERİDİR.
    SONUÇ OLARAK DİYORUM Kİ TANRI TÜRK ‘ Ü KORUSUN

  • onur
    04 Haziran 2010 | Permalink |

    selam arkadaşlar bu dizi vatan sevgisi birbirlerine o saygınlık ve o sevgilik

    burda gördüğümüz gibi türkiyenin birbirine saygınlığıdır.Ne kadar güzell

    Bu diziği çeviren herkese bu emeklerinden ötürü hepsine saygılar sevgiler yürüüüübe kim tutar seni OSMAN SINAV HELAL OLSUN sayggılar????

  • Erkan Demir
    05 Haziran 2010 | Permalink |

    sevgilerimle ve saygılarımla…,
    Bu diziyi yöneten,Osman Sınava buyuk tebrıkler ve tesekkurler ederım ben gelecek sene askerım allahtan nıyaz ederımkı ınsallah dogu tarafına duserım ben her bu dızı yı ızledıgımde ordakı emegı gecenlerden gurur duyuyorum ve bu dızıyı de cok sevıyorum bazı kısılere anlatıyorumda ınanmıyorlar ve ızlemıyorlar ama bır ızleselerde bu vatan ugruna sehıt olan askerlerımız ve askerde olan gece onların sayesın de yatıp sabah olupta kalkıp gunduz gezıyorken hep onların sayesınde dır alah askerlerımıze zeval vermasın Amiinn…,BİN CANIM OLSA BİN CANIM FEDA OLSUN BU VATAN UGRUNA…ŞEHITLER OLMEZ VATAN ASLAN GIBIDIR ASLA BOLUNMEZ…NE MUTLU TÜKÜM DİYENE…..Osman Sınava Teşekkürler.

  • mehmet
    13 Haziran 2010 | Permalink |

    batman sason komandosundan sevgiler saygılar dizide emegi gecen herkese tşk ben TÜRK KOMANDOSUYUM

  • mehmet aslantürk
    15 Haziran 2010 | Permalink |

    yüzyılın en iyi mehmetcik dizisi emegigecen herkese tşk bu karakolları iyi bilirim allah yardımcıları olsun türk komandosunun

  • FEHMİ GÜNEŞ
    18 Haziran 2010 | Permalink |

    SAYIN OSMAN SINAVA FLİMDE EMEĞİ GEÇENLERE ROL ALAN TÜM EMEK VERENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.ÇARŞAMBAYI İPLE ÇEKİYORUZ BU KADAR GERÇEKÇİ BİR FLİM .TÜRK MİLLETİNİN GELENEK ÖRF ADETLERİNE UYGUN OLMAYAN DİZİLERİN OYNATILMASINA KARŞIYIM ZATEN O FLİMLERİN YAZARLARINI ARAŞTIRIN.KENDİ ÖZELLKLERİNİ YANSITIYOR.ALLAH VATANIMIZI KÖTÜ EMELİ OLANLARDAN KORUSUN SEZONU BEKLİYECEĞİZ HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER…ÖZELLİLEDE OSMAN KANAT’A ÖĞLE YİĞİTLERİ ALLAH KORUR..

  • hüdaverdi karakuzu
    23 Haziran 2010 | Permalink |

    film sakarya fırat bugün ac yok yazı cvp slm

  • uzman jandarma ferhat
    06 Temmuz 2010 | Permalink |

    ısparta atabey de görev yapıyorum bu filimin setin de güvenlik amaclı nömettutuyorum filim setinde birebir yani kelimelerle anlatılmaz mükemmel sette bizim karakolun silahlarını kullanıyorlar

  • ilker altuntop
    18 Temmuz 2010 | Permalink |

    teşekkürler sn: osman sınav bu ülkenin bir karış toprağını kimse alamaz.bu yiğitler olduğu müddetçe.o çakallar bu ülkenin bayrağınada dilinede saygı duyacaklar..yada geberecekler…

  • oben şiyhan
    09 Haziran 2011 | Permalink |

    sizi aylece her çarsamba günü izliyoz sizi cok seviyoruz
    :)))))

  • dadaşbir palandökenli
    08 Şubat 2012 | Permalink |

    tşk osman sınav tşk büyük karekter tşk koskoca çatal yürekli yapımcı osman sınav sana kendi şahsıma nekadar tşk etsem azdır bizlere böyle ibret alıcı şü güzelim cenet vatanımızda nekadar karanlık kırlı alçakca yapılan pislikleri bire bir yansıdıp gözler önüne serptıyın için sızı ve ekıbınızı canı gönülden kutluyor nice böyle seneryolarınızın devamını beklıyoz başarılr büyük usta

Yorum yapin, fikrinizi paylasin!

Email adresiniz gizli tutulur. * ile isaretli alanlar zorunludur

Isim (Gerekli)
Eposta (Gerekli)
Yorumunuz :