Kış Masalı 9. Bölüm

Kış Masalı 9. Bölüm – 12 Kasım Perşembe

Masum, Esmer’i olaylardan uzak tutabilmek için gözlerden uzak bir sahil kasabasına götürür. Ancak Ali Murat’ın Esmer’in peşini bırakmaya niyeti yoktur. Adamları vasıtasıyla Esmer ile Masum’un kaldığı yeri bulur. Bu arada annesini de bütün itirazlarına rağmen tetkikler yaptırmak için İstanbul’a yollar.

Mehmet tekerlekli sandalyeden kurtulmak için son bir ameliyat daha geçirir. Ömer, Figen ile olan ilişkisinin artık kendi geleceği için büyük bir tehlike oluşturduğunun farkına varıp ilişkisini kesmeye karar verir. Fakat Figen’in buna izin vermeye pek niyeti yoktur.

Masum ile Esmer’in beraberliklerini artık engelleyemeyeceğini fark eden Ali Murat Esmer’e bebeklerinin yaşadığını ama onu hiçbir zaman kucağına alamayacağını söyler. Esmer için artık hiçbir şeyin önemi kalmamıştır, çocuğuna kavuşmak dışında.

Facebook'ta Paylas

26 Yorum yapildi

  • aleyna selen
    12 Kasım 2009 | Permalink |

    ben çok seviyyyooooooooorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • Anonim
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    süper dizi

  • Anonim
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    çok güzel bir dizi esmer masumla çok yakışıyor

  • Anonim
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    mükkemmel sıradışı bir dizi her perşembeyi iple cekiyom

  • Anonim
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    çok gzldi yaaa sprdi 10.bölümünü merakla bekliorum inş oda bunun kadar gzldir bunu cumartesi günüde yayımlasanıza ltf

  • funda
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    dizi genel olarak güzel gidiyor, fakat son bölümlerde ali murat ın düştüğü durumlar ,
    diziyi zayıflatıyor. ali murat ı deli murat adöndürüyor senarist. one yaptığını bilmez gelenden gidenden tokat yiyip ağlayan zayıf adama dönüşüyor.
    ben bu diziyi ali murat ın o gizemi güçlü ne istediğni bilen adam rolunden dolayı izliyordum. böyle devam ederse masum öne çıkıp ali murat biter. dizide retin kaybeder. rolün hakkını veren ali murat

  • gülnur
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    ama aşkı iliklerine kadar işlemiş bir adama bukadar eziyet fazla.yazarlara sesleni yorummmmmmmmmmmmmm lütfen acı çekmesin daha fazla ali murat üstelik bazen dizi izlediğimi unutup o masum un gırtlağına sarılasım geliyo gıcık bi karekter. kaleminize sağlık

  • elif
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    ya ne oluyo ya!!hep esmerin yüzünden..deli etti ali muratı.ama ali murat dizinin basında ne yaptını bilen güclü mantıklı bir adamdı simdi düstügü duruma bak.. ayrıca esmer de sevdiginden baskasına bakmazdı ama tuttu masum la evlendi bence beklemeliydi..herseye ragmen.!!masum da kızın aklını celmek için yapmadıgı kalmadı.yılısık..!ama yinede diziyi cok seviyorum çünkü ali muratı cok seviyorum..her türlü ali murat..:)

  • zeynep
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    SÜPER BİR DİZİ ESMERİN MASUMLA OLMASINI İSTİYORUM ÇÜNKÜ SEVGİ FEDAKARLIKTIR ALİ MURAT HAK ETMİYOR

  • zeynep
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    lütfen diziyi perşembe günü hariç hangi gün oynatırsanız oynatın eşimle kavga ediyoruz 2 tv bile yetmiyo süper bi dizi kaçırmak istemiyorum dikkate alırsanız sevinirim. salı günleri oynuyodu değiştirmeseydiniz

  • gull
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    dizi güzel.Fakat ilk iki bölüm çok güzeldi. ali murat la esmer arasında hiç konuşma geçmiyor.bu sefer şans masum dan yana bence ilişkilerini zaman geçtikçe daha sağlam yaşayacaklar.esmerin aşkı artık korkuya dönüştü.asıl aşkı bence masumla yaşayacak bunu zamanla göreceğiz.böyle kaba ve ne yapacağını bilmeyen bir adamı esmer de istemeyecek zamanla………
    bu arada dizide bütün oyuncular rolünün hakkını veriyor.sadece ali murat yok bu dizide

  • şafak
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    çoook güzel bi dizi ama bencede ali murat artık esmerle bişeyler yaşasın yaa bir araya gelsinler ali murat yine onu gittiği yerde bulsun onların aşkı için izliyorum ben bu diziyi masuma gıcık oluyorum ali murat güçlü bir elbeyli yine öyle kalsın dayak yemesin ve ağlamasın senaristttttttttttt

  • sadu
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    cok guzel bır dızı emegı gecen herkese co ama cok tesekkurler ınsallah yayından kalkmaz zevkle seyredıyorum

  • zehra
    13 Kasım 2009 | Permalink |

    evet harika bir dizi-nihayet degisik bir masal seslendirme cok mükembel

  • parpali
    15 Kasım 2009 | Permalink |

    yukarda yazılı yorumların çoğuna katılamamak imkansız eğer senarist mahinur hanım bu satırları bir şekilde duyarsa lütfen artık ali muratı toparlasın. ayrıca esmer bu kadar sevdiği adam namlunun ucunda dururken neden dilber yedi o kurşunu. hem bu kadar sırı ifşa ediyorlarda neden ali murat ve esmer karşılıklı gelipte birbirleri hakkında başkalarının kendilerine söylediği yalanları öğrenmiyor. bence ali murat ikide bir esmere sen şöylesin böylesin dediğinde esmerde sende beni şöförüne layik gördün demeli ve bunun yalan olduğunu ali murattan öğrenmeli.ve arkadaşlar masunada çok kızmayalım bence oda seviyor

  • xxx
    15 Kasım 2009 | Permalink |

    sper bi dizi! bnce de ali murat çektklerni zerre kdr hakediyo.masumla esmer çk yakışıolr. dzi cumartesiye alınsın yaa!

  • gül
    16 Kasım 2009 | Permalink |

    bu diziye aşık olan bir ben miyim diye düşünüyordum burada insanlarında benim gibi olduğunu görünce rahatladım. Ali Murat aşk yüzünden ne hallere düştü canım ya toparlasınlar şu adamı artık esmer asla masuma aşık olamıcak ama onun yaptığı iyiliklerin altında ezildiğinden dolayı masumu tercih edicek hediyede de çok iyi bir insan ama kocasının başkasının sevdiğini bile bile ondan boşanmaması karakterine yakışmıyo adam gibi konuşup çocuklar için ne iyisiyse ona karar vermeleri lazım Ali Murat anca o zaman toparlanabilir böyle iki arada bir derde kaldıkça daha da kötü olucak

  • meltem
    17 Kasım 2009 | Permalink |

    bnce süper bi dizi hele masumla esmere bayılıorm bide esmer ali murat gıcığını bırakıp masuma baksa gerçi yavaşşş yavaşşş masuma dönmeye başladı çok yakışıolar wlla bnce oda aşık oluck dizi süper bi hale gelick

  • meltem
    17 Kasım 2009 | Permalink |

    ‘o masumun gırtlağına sarlmak istiyorum ,ali murat toparlansın o bir elbyli ,esmer masuma bakmaz ali murata dönsün ‘diyen arkadaşlar ona bakarsanız masumda bir KULOVA ayrıca alimuratın yeğeni (olmaz olaydı) ali muratın esmere çektirdii yeter gitsn hediyesine baksın o

  • .................
    17 Kasım 2009 | Permalink |

    ay inan mıyorum bence sizin diziyi bu kadar sevmeniz sadece bursada çekilmesi.Kesinlikle berbat bir senaryosu var.Ben bu diziyiilk izlediğim anda iğrenç olduğunu anladım.Bence sadece CEMAL HÜNALı o diziye yakıştırıyorum.Böyle aptal bi senaryoya ancak o başrol olur.Ne aptal egoist hayvan bi insan kendini oyuncu zannedip övünmesi yok mu deli oluyorum sıkasım geliyo gıtlağını.O adamın yakışıklı olduğunu düşüneelerde iş yok.Bence sizlerde böyle aptal bi diziyi izleyip reytingleri arttırmayın.BATARSA BATSIN.TABİKİ DELİ OLANLARLA ZIVANADAN ÇIKMIŞ OLANLAR İZLEYEBİLİR.BU HAFTA REYTİNGLERE BAKÇAMM EĞER10 UN ALTINDA GELİRSE KESİN SİZ İZLEMİŞSİZİDİR.YANİ SİZE SÖYLİCEK BİŞEYİMDE OLMAZ AÇIKÇASI(DDDEEELLLİİİYYYSSSEEENNNİİİZZZ İİİZZZLLLEEEYYYİİİNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+%%%%%%%%%%%&&/(/&/())(ı)/()/()!’^^^++%:D:):(:/)

  • pırıl
    20 Kasım 2009 | Permalink |

    33 yaşındayım hayatımda hiç bir diziyi böylesine delice takip etmedim ben.9.Bölümü izleyemedim 1 haftadır internette deli gibi bölümü aradım.Oyuncuların tamamını kutluyorum.Çok başarılılar bana duyguyu tamamen geçiriyorlar.Ayrıca yorumnlarınızı yaparken,insanların tercihlerine saygı duyun.Ayy inanmıyorum bu aptal diziyi nasıl izlersiniz gibi yorumlar,çok sesliliğe zarar verir ayrıca biz sizin izlediğiniz şeyleri bilmiyoruz.Belkide siizin izledikleriniz aptalcadır .Ama sorulacak olsa siz sadece belgesel kanallarını izliyorum dersiniz MATAH zannedip :) ))

  • meltem
    28 Kasım 2009 | Permalink |

    insanların neyi izleyip izlemicene sn karışamazsn svmiyosn işin ne bu sitede hm sevildini bliyon izleyici çklunu biliyon ki ……… yazmışın

  • zeynep
    01 Aralık 2009 | Permalink |

    bence final gibi olmamış dizi birazdaha sürmeli yeni bölümlerini bekliyorum

  • eda
    04 Aralık 2009 | Permalink |

    bu diziyi kaldırdılar. yapımcı şirketi aradım, atv kaldırdı deiler, atv de bu dizinin daha oynamayacağını söyledi, yapımcı şirket başka kanalı ararsanız belki bize teklif eder diziyi kendi kanallarına alırlar dedi, starı aradım, isteklerinizi kayıt ediyoruz dediler, arkadaşlar sizden ricam star, kanal d …arayın kış masalı dizisini kendi kanallarına alsınlar, kalkmasın bu dizi yayından.

  • rabia
    18 Aralık 2009 | Permalink |

    süper bir dizi keşke esmer ali muratla evlense ama hediyeye de yazık olur keşke dizi kaldırılmasaydı

  • meltem
    19 Aralık 2009 | Permalink |

    bence esmerin alimuratla evlenmesi BÜYÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜK yanlış

Yorum yapin, fikrinizi paylasin!

Email adresiniz gizli tutulur. * ile isaretli alanlar zorunludur

Isim (Gerekli)
Eposta (Gerekli)
Yorumunuz :