Kavak Yelleri 99. Bölüm

Kavak Yelleri 99. Bölüm – 26 Aralık Cumartesi

Güven eskiye dönüyor, Aslı yoluna taş koyuyor.

Güven yine birilerini dolandırmaya başlıyor, durumu fark eden Aslı da Güven’in yoluna taş koyuyor. Güven, tam konuşacakken Aslı’nın kendisine sorduğu soru karşısında şaşkına döner. Hayal kırıklığı ve öfke içinde bu soruya “Evet” der. Aslı bunun yalan olduğunun farkındadır. Neden böyle davrandığı ise bellidir, bağlanacağı insanı kaybetmekten korkar. Güven, Aslı’ya olan sinirini Halil’den çıkarır. Yetmezmiş gibi Seda ile yakınlığını da artırır. Seda, Güven’in bu ilgisine bir anlam veremez, acaba o nasıl bir tepki verecektir? Peki ya Aslı, ikisini bir arada görünce eskisi gibi davranmaya devam edebilecek mi?

Mine’ye bir iş teklifi gelir. Michael adında hoş bir yabancıya İzmir gezisinde eşlik edecektir. Acaba Michael, Deniz ile Mine’nin ilişkisi için bir tehdit mi yaratacak? Deniz ise Michael’dan habersiz, kredi taksitlerini ödeyebilmek için çalışmak zorundadır. Tesadüf bir gelişme onun bir düğünün organizasyon işini almasını sağlar. Yabancısı olduğu bu iş Deniz’i zorlayacak gibidir. Acaba Deniz, düğünün gerginliğini yaşayan gelinin istekleri karşısında ne yapacak?

Güven yine birilerini dolandırmaya başlar. Aslı durumu fark eder ve Güven’in yoluna taş koyar. Öte yandan böbrek hastası Okan’ın durumu kötüye gider. Güven, Okan’ın moralini düzeltmek için ona bir söz verir. Acaba Güven verdiği bu sözü tutabilecek mi? Güven ile Aslı üzücü bir olay sonucunda hiç olmadıkları kadar yakınlaşacaklar, ama nasıl? Tüm bu soruların cevabı bu bölümde yanıt buluyor. Sakın kaçırmayın!

Facebook'ta Paylas

46 Yorum yapildi

  • gizem demirtaş
    24 Aralık 2009 | Permalink |

    ayyy niye fıragmanını veriosunuz şk olsun

  • eda
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    güven alıyla evlen sizi çok seviyom

  • asi
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    Bu diziye bayılıyorum aslı ve güven sevgili olsun efe geri dönsün

  • Anonim
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    efe gelsin güven yol alsın

  • mehmet
    25 Aralık 2009 | Permalink |

    efe gelsin güven yol alsın hiç sevmedim efesiz

  • EMO
    26 Aralık 2009 | Permalink |

    ya bu diziye bayılıyorum artık güvenle aslı sevgili olsun çok uzadı bence çok yakışıyorlar

  • isimsiz
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    güven bu diziye mükemmel oldu devamını diliorum….güven bakışların çok anlamlı:) seni seviyorummmm

  • güLo
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    ya heycan werior bu dzi bana kendimi kaybediyorum izlerken.. hele o güwen yok mu:S:S

  • fırat
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    dızı gercekten cok guzel olmus guven dızıyı tekrar ayaga kaldırdı tek kelımeyle tatından yenmıyor umarım bu sefer dızıyı dramaya cevırmezler

  • özqeeee
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    yha bu qüwen çook tatlı aslı ilede birbirlerine de çk yakışıyolar aslında çıksalar keşkeee

  • ırose
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    kesin 100. bölümün basında aslı öpmeyecek öpsede ertesi gün hicbi şe olmamıs gibi davraacak nolur öle yapmsın ya cok yakısıyolar eğer sevgili olurlarsa aslı güvenden söz alsın onu hic bırakıp gitmeyeceğine ve yalan sölemeyeceğine dair bu arada güvenin bbasıyla ilgili metin bişeler buluyo gibi bölece ortalık tekrar karısacak minenin dedesine bayılıyom ya ck komik bi dahaki bölümü sabırsızlıkla beklyrum hemde 100. bölüm neler olacak bakalım…….

  • şerii
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    ya herşeyiyle mükemmel bi dizi YA RESMEN BŞIMDA ESİYOO KAVAK YELLERİ AMA ARTIK EFE EFE EFE GELSİN ÇOOKKKK ÖZLEDİM ONU

  • ömer küçük
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    harika bir dizi bayılıyorum güveninin olması diziye renk katıyo aslı ile güven mine ile micheal sevgili olurlar görürsünüz

  • ebrar
    27 Aralık 2009 | Permalink |

    bence efe hiç dönmesin güven geldi film güzelleşti efe çok bozuyodu

  • _
    28 Aralık 2009 | Permalink |

    amnn güvene kesinlikle ciddi olmaya çalışmak yakışmıyo =S

  • mustafa can
    29 Aralık 2009 | Permalink |

    tuğba yanlış düşünüyo bence zaten efenin dönmeyeceği kesin ama efeyede haksızlık etmeyelim güven gelene kadar bize dziy sevdiren efe oldu hakkınıyememek lazım ama güvende efeden kalır yanı yok efeyi aratmıyo doğrusu fazlası var eksiği yok ..

  • ece
    30 Aralık 2009 | Permalink |

    bence dizinin sonunda evlenicekler

  • gökçe
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    bence çok yakışıyorlar son bölüm agırlıgını koydu ihşallh bozulmaz

  • Anonim
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    bencede artık efe gelmesin Güven onun yokluğunu aratmıyor valla

  • YuNaNiStAnLı..
    31 Aralık 2009 | Permalink |

    cooookk guzel bır dızi bnce aslıyla guwen bırbırlerıne cokk yakısıyolarrr..

  • ömür
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    ya bencee güven çok yakışıklı onun hayranıyım bennn yaaaaaaaaaaaaa aşkım benim

  • binnur
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    bence hepsi de salak ca düşünüo efeee çoook tatlı mama güven de çok tatlı aslıyla güven öpüşşün ya öyle daha heycan lı olur

  • binnur
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    hem her ikiside çok tatlı ve aslı ve mine güzel giyinsin ya

  • nazik
    01 Ocak 2010 | Permalink |

    bence aslıyla güven çok yakışıyolar iyiki güven gelmişşşş

  • yasemin
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    ya çoqqqqqqqq tatlılar bayılyorm bu diziye

  • melisa
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    bence bu dizi harika.ama bana göre bu aslıyla güven evlensinler birbirlerine çok yakışıyolar çünkü bayılıyorum onlara(XD)

  • merve
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    yaa aslı ile güven ewlwnsinler çok yakışıyorlar.zaten 2ocakta not seni sewiyorum diye allahın belası bir dizi çıkıomuş off ya ne olurdu bu hafta kavak yelleri çıksaydı hep bu yılbaşı yüzünden
    offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  • merve:
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    satn yönetmen timur savcıyı çok sewiom

  • nurgül yesil
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    efe olmadan dizi daha güzel olmus güvenle aslı coook yakısıorlar

  • ASLI
    02 Ocak 2010 | Permalink |

    diziyi çççoookkk seviyorum hele aslıyı aslı için en iyisi güven ile çıkması

  • cici
    03 Ocak 2010 | Permalink |

    yha arkadaşlar biras mantqlı düşünn efe ölmedi denizde kayboldu o kadar bnce ilerde çkar meydana aslı ile güven sevgili olurken efe qlr fln yani ama bnce güvenle aslı bozulmasın…

  • aylin guvene asik xd
    04 Ocak 2010 | Permalink |

    merhaba ben aylin ben bu diziye asigim guvene de keske ikizide beraber olular isallah olur

  • ismail
    05 Ocak 2010 | Permalink |

    benim meraak ettigim konu aslı da aslı güve aşık ama güvenin bırakıp gidecegin den korkarak aşık olmak istemiyor ama aslı ben güven de cok istiyor çün ne zaaman uyudun da hep aklına güven geliyor güven gercekten de rolünü cok güzel oynuyor aslın da güzen cok şans lı güvenin yerin de olmayı cok isterdim dün ya güzeli
    bir kız merak ettiğim konu aslı sevdiğini güvene söylüyecek mi

  • sevda ve saz arkadaşı merve
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bence dizinin en yakışıklı oyuncuları deniz ve güven. güven gelene kadar diziyi pek izlemiyordum o geldi diziye renk geldi

  • sevda ve saz arkadaşı merve
    06 Ocak 2010 | Permalink |

    bence güven çok tatlı hele o gülmesi yok mu bayılıyorum ona o gülünce eriyip bitiyorum

  • Anonim
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    aslııııya hastyımmm çok güzel bu kadar güzel olmasının sebebi ne aacaba?

  • ısım
    07 Ocak 2010 | Permalink |

    muhtesem aslıya hayranım o kadar gzl ki muhtesem gercekten

  • sıla
    09 Ocak 2010 | Permalink |

    allahımm bu kadar güzel bi dizi görmedimm !!! Güven Aşığım sana yaaaa !!!!!

  • eda
    26 Ocak 2010 | Permalink |

    yha güven yani sarp apak çok yakışıklı aslıda çok güzel birbirlerine çok yakışıyorlar keşke gerçek hayattada birlikte olslar ama süper ikili olmuşlar aslı güven aşkı süper olmuş valla (maşşallah):D

  • ........
    30 Ocak 2010 | Permalink |

    bu dızıye bayılıyorum hıc bıtmesın efe gerı gelmesın guven rolunu fazlasıyla ıyı yapıo

  • kavak yellerinin aslısı
    03 Şubat 2010 | Permalink |

    aslında bütün bölümlerde ve gerçekte GÜVEN yanımda bu arada çocuklar ilerleyen bölümlerde çocuk arayacağız gerçek adımı vermiyorum çünkü yönetmen beni diziden çıkarır başka filme yetişmem gerek

  • sardem
    17 Mart 2010 | Permalink |

    ben güven dursun kızlar

  • güven
    17 Mart 2010 | Permalink |

    yorumlar için sağolun agalar sennplkıı

  • suyeda
    17 Mart 2010 | Permalink |

    aslı sakın filmden çıkma nolur yha sen gzlsin fakat mmine ta güzellllllllllll

  • ayşenur
    20 Mart 2010 | Permalink |

    bence aslı ile güven çok yakışoyor iyiki efe gitmiş sede işleri karıştırıyor seds çok kıcık kavak yellerinin en çok sevdiğim oyuncuları aslı güven deniz ayşe teyze mine su atakan halıl nur bence

  • leyla
    15 Kasım 2010 | Permalink |

    Çok güzel yazmışsın ne diyebilirim

Yorum yapin, fikrinizi paylasin!

Email adresiniz gizli tutulur. * ile isaretli alanlar zorunludur

Isim (Gerekli)
Eposta (Gerekli)
Yorumunuz :

*
= 5 + 5