Ahmet Şeker & Serdar Ortaç – Ne Zaman Şarkı Sözü

Ahmet Şeker & Serdar Ortaç – Ne Zaman

O gidişin zoruma gitti
Yemin ettin çünkü bana her zaman
Gönlüm çaresizlikten bitti
Bilmiyorum kavuşmamız ne zaman

Kahrımdan ağladım
Acımdan yalvardım
Susmadım ağladım
Döneceksin ne zaman

Ben aşkının yalancısıyım o zaman
Ben aşkların en acısıyım o zaman
Bilmiyorum ki kavuşmamız ne zaman
Ne zaman sevgilim ne zaman

Her şey hep aynı
Ben aşkının yalancısıyım o zaman (her zaman)
Ben aşkların en acısıyım o zaman (her zaman)
Bilmiyorum ki kavuşmamız ne zaman
Ne zaman sevgilim ne zaman
Her şey hep aynı

Geçer geçer geçer acılarım
Biter biter biter hayat
Susar susar susar gönlüm
Seçer seçer seçer bu kalp
Bilmiyorum ki kavuşmamız ne zaman
Ne zaman sevgilim ne zaman

Facebook'ta Paylas

112 Yorum yapildi

  • ismail47
    25 Şubat 2010 | Permalink |

    ben sevdim emineyi ama o sevmedi seven bu meseneme tıklasın

  • Anonim
    27 Şubat 2010 | Permalink |

    ÇOK GÜZEL Bİ PARÇA OLMUŞ :)

  • hatice
    01 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel şarkı gerçekten tam

  • naz
    01 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel bii parça

  • asi
    01 Mart 2010 | Permalink |

    serdar ortaç söylüyorsa güzel parça olacak

  • sibel
    02 Mart 2010 | Permalink |

    tek kelimeyle harika.bi şarkı bu kadar mı güsel olurrrrr.

  • eecemmm
    02 Mart 2010 | Permalink |

    bencede super bir şarkı tam benlik bir şarkı:))

  • YEŞİM
    04 Mart 2010 | Permalink |

    SÜPERRRRRR

  • Sabina
    07 Mart 2010 | Permalink |

    harika bir parca…

  • ..CanSuu..
    07 Mart 2010 | Permalink |

    coooK güzel olmuş… <3

  • esma yılmaz
    08 Mart 2010 | Permalink |

    bence çok güzel bi şarkı tabi söyleyenlerde çok yakışıklı xd:::)

  • tuanna
    08 Mart 2010 | Permalink |

    sz nedıor spr en güsel parça

  • TUĞBA
    10 Mart 2010 | Permalink |

    güzel.ama benim kadar değil.

  • tuğçe
    10 Mart 2010 | Permalink |

    çokk güzeL 0Lmuş ikisinin seside birbirini tamamLamış ç00k ç00k beğendim…

  • asi
    10 Mart 2010 | Permalink |

    herkes sevdiklerine kavuşsun….

    sen onu beklersin ama o başkasınla birliktedir nasıl bi adaletsizliik..

    artık aşk diye bişey kalmadı ..

    serdarım başarılarını devamını diliyorum..

    ÖyLe βir aŞk Yaşamak İstİyorum кİ
    SonSuz Yarını DüşünmeDen
    SeVgimi Hiç βir zaman tartmadan
    Hiç βirşeyden Hiç βir Kimseden şüphelenmeden
    Korkmadan ürkmeden
    Kendimi ÖyLe βir βırakmak İstİyorum кİ aŞka
    DoĞru Kişi miSin Diye Düşünmeden
    Kollarına Atlamak İstİyorum
    βenİm mİsİn Diye Hiç SoRmaDan!

  • asi
    10 Mart 2010 | Permalink |

    çokçok sevdim ama sevgimin karşılığını çok açı bi şekilde aldım. beduvam değilsin ama ben mutlu olmadığım süreçe oda mutlu olamayacak allahın adaletli olduğuna inanıyorum ..sevgimi i hak etmedin.

  • sibel
    11 Mart 2010 | Permalink |

    ÇOKGÜZEL OLMUŞ

  • SUNA
    11 Mart 2010 | Permalink |

    HİÇ GÜZEL OLMAMIŞ

  • SUNA
    11 Mart 2010 | Permalink |

    ŞAKA ŞAKA ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAYILIYORUM BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM…. İNŞALLAH BAŞARILARIZ HEP DEVAM EDER

  • ŞeRiFe
    12 Mart 2010 | Permalink |

    bnd. beğendm gerçekten sözleri çook güsell

  • MERVE KIZILCAN
    14 Mart 2010 | Permalink |

    Serdar Ortaç ” Ne zaman”
    Çok Harika bir parça ……Çok Sevdim….

    Ben aşkının yalancısıyım o zaman
    Ben aşkların en acısıyım o zaman
    Bilmiyorum ki kavuşmamız ne zaman
    Ne zaman sevgilim ne zaman……..

  • MERVE KIZILCAN/ AYDIN
    14 Mart 2010 | Permalink |

    Serdar Ortaç ”Ne Zaman” Çok Güzel Bir Parça çok Sevdim hatta Bayıldımmmm….

    Ben aşkının yalancısıyım o zaman
    Ben aşkların en acısıyım o zaman
    Bilmiyorum ki kavuşmamız ne zaman
    Ne zaman sevgilim ne zaman…….

  • sevgi
    14 Mart 2010 | Permalink |

    serdar ortaç tüm dünyadaki en iyi şarkıcı.
    o süper biri.
    ben serdar ortaçın her bir şarkısında ayrı bir anlam buluyorum.
    evde,okulda,dershanede kısacası her yerde serdar ortaçın müziklerini söylüyorum.
    sinirlendiğim zaman onun şarkıları beni rahatlatıyor.
    ben serdar ortaçı çoook seviyorum.

  • fatoş
    16 Mart 2010 | Permalink |

    Ben aşkının yalancısıyım o zaman : (
    Ben aşkların en acısıyım o zaman : (

  • kenan
    17 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel

  • kenan
    17 Mart 2010 | Permalink |

    harıka bır parça çok güzel

  • Anonim
    19 Mart 2010 | Permalink |

    iyrenç bir müzik ailemden kimse beyenmiyor
    iyi geoeler sevgilim öperim senin dudağından

  • hatice nur
    19 Mart 2010 | Permalink |

    serdar ortaç söylerse çok güzel olur

  • hatice nur
    19 Mart 2010 | Permalink |

    çok iyi bence

  • hatice nur
    19 Mart 2010 | Permalink |

    serdar ortaç güzel bir sanaççı

  • serseri aşık
    19 Mart 2010 | Permalink |

    süper serdarabisöylerse güzel olmazmmı kankile

  • Dilara
    21 Mart 2010 | Permalink |

    bence çok qüzL bi şarqı

  • ekrem
    23 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel sark1

  • Anonim
    23 Mart 2010 | Permalink |

    SUKARMI SUKAR BI SARKI OLMUS ALLA IÇIN KONUSMAK GEREKIRSE SIMDI:dddddddddddddddddd

  • bahar
    23 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel bi şarkı insanın içi gidio :(

  • İsYaN_aTeŞi_Elİf
    23 Mart 2010 | Permalink |

    BEN BU ŞARKININ TUTKUSU OLDUM BABAM KIZMASA SERDAR ORTAÇIN POSTERLERİNİ ALIP ODAMI ONUNLA SÜSLEYECEM TEK ENGELİM BABAM AHMET ŞEKER TİPSİZ AMA SESİ ÇOK GÜZEL SERADT ORTAÇ TEK SÖZLE HARİKA ÖTESİ:)VALLA İNSANIN İÇİ HAYAL DÜNYASINA GİDİYOR VE AĞLIYOR;)

  • gökçem
    24 Mart 2010 | Permalink |

    çok beqendim süper parça olmuş ağzınıza sağlık tebrikler :))

  • gülbahar
    25 Mart 2010 | Permalink |

    ahmet şekerle sesiniz çok uyuyor

  • gülbahar
    25 Mart 2010 | Permalink |

    seni çok seviyorum senin şarkılarına bayılıyorum

  • tokatlı merve erkoç
    25 Mart 2010 | Permalink |

    seni çok beğeniyor sana çok imraniyorum ve seni çok seviyorum tokata bekliyorum

  • mustafa
    25 Mart 2010 | Permalink |

    çok güzel olmuş yaw bu şarkıya hayran kaldım

  • mustafa
    25 Mart 2010 | Permalink |

    hayır elif benca engüzeli ahmet şeker söylüyo bide amhmet şeker çok

    yakışıklı ve onun resemini odama bile astım

  • nusro
    25 Mart 2010 | Permalink |

    çok sevdim

  • meLis
    28 Mart 2010 | Permalink |

    ya bunların yeni bi şarkısı var hareketli.ismini bilen var mı o şarkının??

  • MERVE
    28 Mart 2010 | Permalink |

    İŞTE BU BNİM ŞARKIM SÜPER
    =)
    =)
    =)
    =)
    tesekkürler serdar ortaç

  • Anonim
    01 Nisan 2010 | Permalink |

    tam benlik

  • merve
    02 Nisan 2010 | Permalink |

    ben sevdim de ne oldu
    olum aldi sevdigimi benden… gitti herseyimsin nefesimi kesildi canimdaki can gitti hayatim sondu..

  • öznur topuz
    05 Nisan 2010 | Permalink |

    yha spr şarkı bayılıyormm

  • Gunel
    08 Nisan 2010 | Permalink |

    cooo…k super coook beyendım tam bana gore

  • gülsün çorakçı
    09 Nisan 2010 | Permalink |

    yaaa süper bi sarkı olmus benim arkadaslarla okulda cosuyoruz bu sarkıda tebrikler devamını bekleriz

  • Biri
    11 Nisan 2010 | Permalink |

    Ne istiosunuz adamin tipinden, herkesin ayri tipi tarzi fizigi yaratilmis hali var. Adam isini yapio iste. Serdar da insanlari destekliyor, ne guzel. Cok guzel olmus.

  • dJnur
    13 Nisan 2010 | Permalink |

    Proqramimda herqun istek alan bi parca , benimde hep dilimde ^_^

  • melis
    14 Nisan 2010 | Permalink |

    cokk guzelllllll

  • kader
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    ÇOK GÜZEL ÇOK BEĞENDİM
    SİZİ ÇOK SEVİYORUM

  • kader KOLAMAN
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    BEN VE MEKİYE ÇOK BEĞENDİK GERÇE
    KTENDE BEĞENDİK
    SİZİ SEVİYORUZ

  • kader KOLAMAN
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    BEN ŞERİFE VE MEKİYE SİZİ SEVİYORUZ

    SİZİ SEVİYORUZ

  • kader KOLAMAN
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    BU ARADA BEN DERKEN YANİ KADER KENDİ İSMİMİ VERMEDİM HALA ONDAN

    M İLE K
    SİZİ SEVİYORUZ

  • MEKİYE AKYOL
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    SİZİ ÇOK SEVİYORUM BİDE SENİ AHMET ŞEKER SENİ ÇOK SEVİYORUM

  • MEKİYE AKYOL
    16 Nisan 2010 | Permalink |

    BEN VE KADER SİZİ SEVİYORUZ

  • selin
    19 Nisan 2010 | Permalink |

    bu benden sevdiğime gitsin

  • selin
    19 Nisan 2010 | Permalink |

    ŞİRİNE GİTSİN

  • kübra
    21 Nisan 2010 | Permalink |

    çokk gzel bitaneme glsin kawuşmamız ne zaman ????

  • MERVE
    22 Nisan 2010 | Permalink |

    Sizi çok seviyorum

  • sibelLL
    24 Nisan 2010 | Permalink |

    süper şarkı sözleri serdar ortaç’ın yazdığı hangi şarkı kötü ki zaten .) en büyük hayranlarından biriyim serdar sesin yeter zatennnn :):):)

  • selmaaa
    30 Nisan 2010 | Permalink |

    cok güzel bir sarkiii

  • leyla
    03 Mayıs 2010 | Permalink |

    gerçekten çok çok güzel olmuş

  • aleyna
    03 Mayıs 2010 | Permalink |

    çok süperrrrrr serdar ortaç seni seviyorum

  • fatma
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    dj bi harika

  • fatma
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    VİYORUM

  • EYLÜL
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    ÇOK GÜZELDİ HARİKA FATMA YA SLM

  • FATO
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    TURAN SENİ SEVİYORUM

  • DAMLA
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    YA SİZ NE YAPIYONUZ CERENE SLM SÖYLE

  • turan ile fato
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    biz ikimiz de çok beğendik dimi askim EVET CNM

  • İLHAN
    04 Mayıs 2010 | Permalink |

    BEN İLHAN SENİ ÇO..K SEVİYORUM AYCAN NE OLUR YANINDAKİNİ BIRAK BANA GEL SENİN İÇİM ÖLÜRÜM YEMİN EDERİM ÇOOK SEVİYORUM SENİ HERŞEYDEN HERKESTEN ÇOKK

  • ayşeğül
    05 Mayıs 2010 | Permalink |

    çok güzel ama ahmet şeker daha iyi

  • kadriye
    07 Mayıs 2010 | Permalink |

    ben kadriye seni çok seviyorum serdar abi lütfen beni affet ama ahmet abi senden daha güzel söylüyor

  • merve
    09 Mayıs 2010 | Permalink |

    süper müzik

  • merve
    09 Mayıs 2010 | Permalink |

    serdar ortaça hayranım

  • zeynep
    09 Mayıs 2010 | Permalink |

    ahmet şeker daha iyi söylüyo

  • aslıhan öztoprak
    14 Mayıs 2010 | Permalink |

    Ahmet şeker sizin hayranınızım. sizi çook seviyorum sümeyye arkadaşımda sizi çook seviyor her zaman severek dinliyoruz hatta sevinç ile edada sizi çook seviyor annem bile size hayran serdar ortaçla yaptığınız şarkıya bayılıyorum bütün sevgilerimiz sizlerle.

  • kader
    15 Mayıs 2010 | Permalink |

    bence bu şarkı süper bu şarkıyı yaptığınız için teşekkür ederim.
    sizi çok ama çok seviyorum…
    saygılar

  • ŞEKKO
    17 Mayıs 2010 | Permalink |

    süpermiş ya……..

  • kadriye
    18 Mayıs 2010 | Permalink |

    süper ya

  • kadriye
    18 Mayıs 2010 | Permalink |

    oha filan yani

  • meymu
    18 Mayıs 2010 | Permalink |

    çok

  • -'aSéNa-'
    20 Mayıs 2010 | Permalink |

    ahmet seker olmasa serdar ortac bu parcayı soluyemez bence <3 ahmet sekerr

  • eda
    20 Mayıs 2010 | Permalink |

    bence bs uarki harikaaa

  • eda
    20 Mayıs 2010 | Permalink |

    bence bu sarki harikaaaa

  • Miss Sabişş
    21 Mayıs 2010 | Permalink |

    gerçekten çok güzel bişi bu parçaa yaa mütiişşş:):) :)

  • Miss Sabişş
    21 Mayıs 2010 | Permalink |

    😀 😀 😀 😀 😀

  • Miss Sabişş
    21 Mayıs 2010 | Permalink |

    serdar , ahmet şeker devamını bekliyoruz lütfennnn :( yeni bi şarkı çıkarın o da bunun gibi mükemmel olsunnn lüüüüttttfffeeeennnn :'( :) 😀 :) 😀 :) 😀 :)

  • Miss Sabişş
    21 Mayıs 2010 | Permalink |

    :'(

  • çikolu
    29 Mayıs 2010 | Permalink |

    çok gsl

  • serdarcı büşra
    01 Haziran 2010 | Permalink |

    Serdar ortaçın yaptığı tüm şarkılar ğüzel ama Ahmet şekerle yaptığı şarkı dahada güzel

  • bahar
    05 Haziran 2010 | Permalink |

    harika cok cok ama cok guzel bir sarki!!!!

  • büşra
    07 Haziran 2010 | Permalink |

    serdar şarkı süper sende süpersin keşke şarkıyı tek yapsaydın
    SENİ ÇOK SEVİYORUM SERDAR

  • Anonim
    11 Haziran 2010 | Permalink |

    seni seviyorum

  • Anonim
    13 Haziran 2010 | Permalink |

    süper yazilmis tebrikler

  • Anonim
    19 Haziran 2010 | Permalink |

    mikemmeL

  • "ed@"
    24 Haziran 2010 | Permalink |

    bu parça o kadar güzel ki dinlemeye doyamıyorum

  • felaket_osman
    22 Temmuz 2010 | Permalink |

    ulan alayı kız yorum yapanların böle bişşey olurmu kastamonulu oldugumdan gururmu duymalıyım:D:D

  • aykan
    09 Ağustos 2010 | Permalink |

    arkadaşlar serdar ortaç şarkının başında ingilizce bir söz söylüyor onu bilen varmı yazsın

  • recep
    24 Ağustos 2010 | Permalink |

    süper bi şarkı bayıldım

  • recep
    24 Ağustos 2010 | Permalink |

    kahrımdan ağladım acımdan yalvardım. ya serdar süpersin ya ses tonu mükemmel

  • şençe
    10 Eylül 2010 | Permalink |

    süper bir şarkı bence

  • havalı kızlar
    19 Ekim 2010 | Permalink |

    dünyanın en güzel şarkısı desem 😉

  • deniz*
    10 Kasım 2010 | Permalink |

    bu şarkı süper

  • Aleyna Zehra
    30 Aralık 2010 | Permalink |

    herkes catlasın serdar ortaç bnm babamın kuzeni o yzden o dha gzl sölüo :S

  • melike
    22 Şubat 2011 | Permalink |

    bu aşıklar çokkk aptallar zaaaa şarkı çokkk muazzammmm ama

  • bahar
    16 Ekim 2011 | Permalink |

    ahmet şeker daha iyi söylüyor

  • senem
    10 Şubat 2012 | Permalink |

    çok güzel şarkınız size aşığım

  • şeker
    30 Nisan 2014 | Permalink |

    soyadı gibi şeker gibi söylüyor 😀

Yorum yapin, fikrinizi paylasin!

Email adresiniz gizli tutulur. * ile isaretli alanlar zorunludur

Isim (Gerekli)
Eposta (Gerekli)
Yorumunuz :

*
= 5 + 8